/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Batteriskift i en TomTom 930 traffic
Fra : hovhow
Vist : 3161 gange
100 point
Dato : 31-10-10 10:29

Jeg synes min TomTom 930 traffic er blevet lidt sløv, og går hurtigt død når man tager strømmen fra den.

Så derfor: Ved I hvordan man får skiftet batteri på sådan en svend - der er ikke umiddelbart noget låg eller dæksel, så jeg frygter lidt at det er ret besværligt .

Hvis I samtidig ved hvor man kan købe et batteri, vil det være super!!

På forhånd tak for hjælpen!!

M.v.h.
HovHow

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-10-10 10:44

Citat
called to have my battery replaced after a little more than a year and was told they don't support it. No service. No batteries. No advice. This is the strangest company support I have ever heard of. Obviously I will never buy from them again

Det lyder ikke for lovende

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 110 point
Dato : 31-10-10 10:54

How To Replace Your TomTom Go 930 Battery
http://www.youtube.com/watch?v=5nFK--GONr4

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-10-10 10:55
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 31-10-10 10:58

måske det ligner lidt

Godkendelse af svar
Fra : hovhow

Dato : 08-11-10 23:43

Tak Klaudi - den var lige i øjet.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-11-10 16:38

Velbekommen