/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
Tjae - hvad skal man sige? Kohbergs boll
Fra : Klumme
Vist : 1062 gange
500 point
Dato : 26-10-10 19:32

Udklip fra patientjournaler på Hvidovre hospital !

Klager over dobbeltsyn, har praktisk taget været til stede under hele indlæggelsen.

Moderen er hjemmegående, men har dog gået i børnehave.

Patienten har brystsmerter, hvis hun ligger på sin venstre side i mere end 1 år.

Patienten har efterladt sine hvide blodceller på et andet hospital..

Patienten har ingen fortilfælde af selvmord.

Patienten har klaret sig helt uden ilt i sidste døgn.

Patienten har lidt af depressioner, lige siden hun begyndte at konsultere mig i 1989.

På anden dagen havde hans knæ det bedre og på tredjedagen var det helt forsvundet.

Storebroderen har meget ofte vejrtrækning. Egen læge mener han kan vokse fra det.

Vi vil fortælle moderen, at hun kan kighostevaccineres, når hun vejer 4 kg.

Da han kommer fra København, har han ingen børn.

Da hun besvimede, rullede hendes øjne rundt i rummet.

Huden var fugtig og tør !

Hun er følelsesløs fra tæerne og nedefter.

Patienten bor sammen med sin mor, far og kæle-skildpadde, som p.t. er i dagpleje 3 gange
om ugen.

Patienten er en 79-årig enke, som ikke længere bor sammen med sin mand.

Patienten fik amputeret en tå på venstre fod for en måned siden. Han fik også amputeret venstre ben over knæet sidste år.

Patienten var ved sit sædvanlige gode helbred indtil hans fly løb tør og styrtede ned.

Efter at patienten er ophørt med at ryge, er hans lugt vendt tilbage.

Patienten har slået venstre storetå, som næsten helt har løsnet sig. Personalet må ikke trække den af, da det gør ondt.

Fik dog besked om, at hjertet var i orden, men at hun skulle komme igen, hvis hun blev bevidstløs.

Patienten har mandolinstor prostata.

Dette er de patienter, der blev liggende på mit skrivebord.

Smerterne i ryggen viser sig, når patienten ligger udstrakt med begge ben på ryggen.

Patienten er gravid i 19. måned.

Patienten synes, at højre storetå hænger noget nedad, sammenlignet med de andre fingre.

Afføringen har samme farve som dørene på afdeling 19.

Når hun føler sig træt, kan ansigtet drejes mod højre og stå der og ryste lidt..

Opkastningerne gik væk i løbet af eftermiddagen, ligesom manden.

Var på vandretur i bjergene. Nedkom med helikopter i går.

Patienten bedømmes som usammenhængende.

Har fået små blodige spiseskeer i afføringen 15-20 gange om dagen.

Patienten har tidligere haft ører, men de er faldet af.

Far og mor døde, da hun var 12 år gammel. De har ingen kontakt med hende.

Der bør bemærkes, at der ikke mærkes nogen væsentlig temperaturforskel mellem benene.

Mad får han af sønnen, som er dybfrossen.

Ørerne kan svagt skimtes bag voks.

Ansamlingen af udslæt kredser omkring patienten.

Synes, at han tisser godt. Som en hest, ifølge eget udsagn.

Patient med ansigtseksem. Hudbesvær i forbindelse med at han anvender underbukser.

Hvad hans impotens angår, fortsætter vi medicineringen og lader hans hustru behandle ham.

Hun har ingen kuldegysninger, men hendes mand oplyser, at hun var meget hed i sengen i nat.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-10-10 20:27

Flytjek før afrejsen
Indsendt af: AHOT og lagt på nettet d. 20-8-2004

Efter hver flyvning hos Quantas airlines udfylder piloten et stykke papir, som mekanikerne læser, hvorefter de retter op på problemet. De oplyser skriftligt på blankettens nederste halvdel hvilke udbedringer de har foretaget, og piloten gennemlæser rapporten inden næste flyvning.

Her er nogle virkelige registrerede klager over manglende vedligeholdelse og problemer, som Quantas piloter har indleveret, samt hvilken løsning vedligeholdelsespersonalet har noteret.

Forresten, så er Quantas det eneste større flyselskab, der aldrig har haft en alvorlig ulykke!

P = Problem indberettet af piloten.
S = Svar noteret af mekanikeren.

===============================

P: Inderste hjul i venstre side skal næsten skiftes.
S: Har næsten skiftet inderste hjul i venstre side!

P: Test-flyvningen gik OK, bortset fra, at den automatiske landing var noget hård.
S: Der er ikke installeret automatisk landing på dette fly...

P: Propel nr. 2 får ikke tilført nok propelsmørelse.
S: Tilførsel til propel nr. 2 normal. Tilførslen til propel nr. 1, 3 og 4 er i uorden!

P: Et eller andet sidder løst i cockpittet.
S: Et eller andet er blevet strammet i cockpittet.

P: Døde insekter på forruden.
S: Levende insekter er i restordre...

P: Bevis på læk i højre sides landingsstel.
S: Beviset fjernet.

P: Lyden i samtaleanlægget er utroligt høj.
S: Lyden i samtaleanlægget indstillet til et mere troværdigt niveau.

P: Modstandslåse får gashåndtaget til at sidde fast.
S: Det er ligesom dét, de er der for...

P: Radioen ude af drift.
S: Radioen er altid ude af drift, når den står på OFF.

P: Har en mistanke om revne i forruden.
S: Har en mistanke om, at du har ret!

P: Mangler motor nr. 3.
S: Motoren fundet på højre vinge efter kort eftersøgning...

P: Flyet opfører sig sjovt.
S: Flyet har fået besked på at tage sig sammen, flyve ordentligt og være lidt seriøst!

P: Radaren brummer.
S: Har omprogrammeret radaren til tale.

P: Mus i cockpittet.
S: Kat installeret.

http://www.ahot.dk/jokes/visjoke.asp?ID=3995

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 26-10-10 20:40

Haha , respekt!

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 26-10-10 20:42

...vel ikke specielt fra Hvidovre...bare sakset fra den million links der findes til disse linier og udokumenterede sentenser som er konstrueret til lejligheden i et håbløst forsøg på at lave spas...men bevares hahaha...hvis du synes

Accepteret svar
Fra : gribben1

Modtaget 500 point
Dato : 26-10-10 22:04

Klumme, det er ikke engang løgn, at det af og til foregår på den måde, jeg har flere gange måtte rette i min journal - man har da heldigvis aktindsigt.

Så selv om det er en vits, er det faktisk "blodig" alvor nogle gange

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-10-10 22:30

Citat
vel ikke specielt fra Hvidovre...bare sakset fra den million links der findes til disse linier og udokumenterede sentenser som er konstrueret til lejligheden i et håbløst forsøg på at lave spas

Hold da op miss piggy....det må jeg nok sige. Anede ikke du havde den store indsigt. Hvor ved du dog alt det fra?? Men du har nok ret...Det er sikkert ikke kun fra Hvidovre og i øvrigt er det nok løgn det hele. Men lov mig een ting miss piggy...Grin endelig ikke for min skyld. Jeg er nemlig fløjtende græsk katolsk hvor lortet kommer fra og om det er sandt. Det morsomste i denne tråd er faktisk din opstyltede, bedrevidende og helt unødvendige bøvs.

Godkendelse af svar
Fra : Klumme

Dato : 26-10-10 22:31

Tak for svaret gribben1.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-10-10 22:34

Citat
Svar aldrig på spørgsmål du ingen kompetance har ellers har dette forum ingen værdi..
Måske miss piggy skal slette ovenstående fra sin profil. Så fremstår den da ikke som hykler