/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Vridbart fotostativ ( Gorillapod)
Fra : lham
Vist : 1403 gange
100 point
Dato : 26-10-10 07:09

Købte i Aldi for længe siden et flexibelt vridbart fotostativ -vistnok en klon af originalproduktet Gorillapod.
Skal nu bruge et par stykker mere med samme funktion og samme prisleje ca 100 kr.
Kan ikke selv finde dem -er der nogen der kan ?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-10-10 07:43

Ikke til den pris. Men spørg Aldi om de skulle have nogle på lager.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-10-10 07:47
Kommentar
Fra : lham

Dato : 26-10-10 08:02

Teil
Faktisk kostede den kun 79 kr og jeg havde checket med Ali . Negative.
Dit link : det er slet ikke den type jeg søger.

Her er typen, men prisen helt forkert

http://www.dustinhome.dk/pd_5010099269.aspx?csref=Keybroker_DK_Google_Adwords__RTA__

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-10-10 08:06

OK en gorilla.
Prøv Vefa i Vejle.
http://vefafoto.dk/

Kommentar
Fra : dova

Dato : 26-10-10 11:32

Aldi får dem hjem i perioder, på samme måde som eks, fotopapiret

De har haft de stativer i hvert fald 2 gange.

men om de ved hvornår det er planlagt de får dem igen ved jeg ikke, det hjælper heller ikke hvis det er nu og her du skal bruge dem.

Må man være så nysgerrig at spørge hvad du vil bruge dem til.

Mit umiddelbare gæt er at kigge på den blå avis eller gul og gratis.
For mit gæt er, at 90 % af dem der har købt dem til det oprindelige formål, de bruger dem ikke
(er selv en af dem)

Kommentar
Fra : lham

Dato : 26-10-10 11:56

Dova
BRUG : til julegaver
Hvad bruger du så din til ? vil du af med den ?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 26-10-10 17:42
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 26-10-10 17:46
Kommentar
Fra : lham

Dato : 26-10-10 18:46

Klaudi
199 + fragt og så kun en bæreevne på 225 gr er ikke ok
Den til 45 kr er ikke særlig god til snos om en trægren.

Kommentar
Fra : JegErHer

Dato : 26-10-10 21:42

Tror min Aldi har dem liggende, og jeg har en som kun lige er pakket ud.
Hvor mange skal du bruge ?, og hvor bor du (brug evt. PM)

Kommentar
Fra : lham

Dato : 27-10-10 06:11

JegErHer
Skal bruge 2 stk
Bor i Århus

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 27-10-10 10:13
Kommentar
Fra : lham

Dato : 28-10-10 06:20

Teil
kaffebrus.com . Der er ikke nogen med "gorilla arme/ben)

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 28-10-10 12:58

Der er en med sugekop

Kommentar
Fra : lham

Dato : 28-10-10 13:16

Teil
men Teil hvor godt suger den sig fast på en trægren ? og nej jeg skal ikke tage "spy fotos" ind gennem vinduer
men tak .
Noget tyder på det bliver julegaver til næste år hvis Aldi i mellemtiden tager dem på tilbud igen

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 28-10-10 16:07

Du må bare op med "muldvarpen" og købe denne http://www.kamerahuset.dk/product/joby-gorillapod-slr-zoom/

Kommentar
Fra : dova

Dato : 29-10-10 00:54

Citat
Hvad bruger du så din til ? vil du af med den

Jamen jeg har den ikke mere.

Jeg købte den, brugte den ikke og forærede den væk...

Annuller spørgsmålet
Fra : lham

Dato : 09-11-10 16:53

Jeg har desværre ikke modtaget et "bullseye" svar, og annullerer derfor dette spørgsmål så uskyldige ikke skal checke det kun for at finde ud af de ikke får et præsist svar.

men tak for alle indlæg.

Faktisk er det i dag lykkedes at få importøren til at sende mig 2 overskydende eksemplarer som dem de sælger til Aldi-der var jeg sgu heldig . Kan bære 3kg pr stk-julen er reddet -og til Aldi pris !!