/ Forside/ Interesser / Hus og have / Murerarbejde / Spørgsmål
10  janik 840
Hvad skal muren pudses i??
Fra : AlexBJeppesen
Vist : 569 gange
100 point
Dato : 22-10-10 11:10

Muren bliver lukket med tegl på toppen og er bygget i lece..med en funda over terræn..
Funda er kastet ud og alle fuger er presset/lukket.
Jeg vil pudse op i bakkemørtel 6,6(blander jeg 1-3,og bagefter pudse med tyndpuds..
Til sommer skal den males..

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-10-10 11:26

Nå for søren, er den mur ikke færdig endnu

Kommentar
Fra : AlexBJeppesen

Dato : 22-10-10 11:39

Nej den er kun muret pga jeg er blevet brændt af 2 gange,men folk må jo ikke mangle penge..

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-10-10 11:51

I dette link, er der div oplysninger/videoer

http://www.mur-tag.dk/index.php?id=22

Kommentar
Fra : AlexBJeppesen

Dato : 22-11-10 08:14

Så blev muren sgu færdig nordsted.Den skal dog til sommer pudses helt af i strandmørtel 0,2..
Den er kun pudset op i bakkemørtel i øjeblikket..
Jeg lægger billeder op senere hvis jeg kan hitte ud af det..