/ Forside/ Interesser / Videnskab / Kemi / Spørgsmål
10  thulin 470
Jeg har et problem ang: formler og cas.
Fra : alan57
Vist : 1004 gange
440 point
Dato : 14-10-10 05:44

Jeg sidder og roder med nogle formler, men er begynder på dette område, derfor disse spørgsmål.
Jeg har to brutoformler den ene er C16H13cin2O cas nr er 439-14-5.
Den anden er brutoformel- C9H8N2i cas nr er 264-64-2
Hvis cas nr 264 er et stof hvad hedder det så? og det samme med de andre cas nr, hvad hedder deb forskellige stoffer?.
Hvis der ikke er nogen der ved det er der så nogen der kan hjælpe mig med at finde i en bog eller sådan noget?.
På forhånd mange tak alan57 ( den lille kemiker he he)

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 14-10-10 06:46

Hvis du er god til fremmedsprog, kan du finde lidt mere her:

http://www.tocris.com/dispprod.php?ItemId=5293

hawaii7

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 14-10-10 08:32
Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-11-10 17:50

Sjovt som du interesserer dig for benzodiazepiner. Overvejer du selv at fremstille det?? Gør du bare det, så kan vi jo vær så heldige, at du får en dosis, så vi ikke mere skal betale for din tåbelige opførsel