/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
HJÆLP TIL PGO HOT 50 (;
Fra : klingenberg
Vist : 884 gange
20 point
Dato : 11-10-10 14:26

Det ville glæde mig meget hvis nogle ville hjælpe mig med mit problem (: . Jeg har den her pgo som ikke kører optimalt, den har en tun cylinder og pillet begrænsningerne og så vil jeg gerne vide hvilken udstødning jeg skal sætte på, har prøvet med stage6 knæk. men den larmer for meget, så jeg vil have en der kan få knallerten til at kører godt og ikke larme alt for meget. på forhånd tak for hjælpen (:

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-10-10 14:31

Nu ligger det sådan at "ulovligheder" ikke er tilladt på Kandu, men det vidste du vel ikke som NY bruger

sæt du noget ORIGINALT på - så virker det hele igen - UDEN larm.....

Accepteret svar
Fra : Daxxa

Modtaget 20 point
Dato : 11-10-10 16:33

Smæk en gianelli Go på, lyder og ligner en standard udstødning.

Kommentar
Fra : simon-ms

Dato : 11-10-10 19:15

Jeg vil anbefale en tp powered, en udstødning der yder godt og næsten ingen ting siger, en gianelli Go er også rimelig lydløs. De passer to rigtig godt til en sportscylinder.

Kommentar
Fra : klingenberg

Dato : 11-10-10 20:11

Tak gutter. Lige hvad jeg havde brug for at vide (;

Godkendelse af svar
Fra : klingenberg

Dato : 11-10-10 20:20

Tak for svaret Daxxa.

Kommentar
Fra : Daxxa

Dato : 13-10-10 14:00

Var så lidt

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 21-11-10 14:14

nej du må ikke tale om ulovligheder herinde, så kommer guderne sørme efter dig og man ved ikke hvad de kan finde på.
PAS PÅ. EN VEN..........