/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Ford Mondeo 1997 - luftfordeling?
Fra : KMA
Vist : 1299 gange
185 point
Dato : 02-10-10 17:45

Styring af luftfordeler virker ikke, hvad kan være galt?

Kommentar
Fra : Beestone

Dato : 02-10-10 18:45

Standardmodeller : kabel fra styrehåndtag/knap faldet af på luft klappen.
Luksusmodeller : motor til luftflap har sat sig

Kommentar
Fra : KMA

Dato : 04-10-10 10:28

det er en Mondeo 2.0, hvor det er vacum som styrer hvor og hvordan luften skal fordeles i kabinen.

Kommentar
Fra : Cortina01

Dato : 04-10-10 18:06

Så er det spørgsmålet, hvor "suget" bliver stoppet ? Der må jo så være vakum ind til reguleringen ( sandsynligvis nogle tynde slanger a la dem til sprinkleren ) og videre derfra til spjældene. Første trin må være, at finde ud af, om der er vakum ind til regulatoren. Lirk slangen af studsen og start motoren. Hold en finger mod slangeenden, eller lyt om der kommer en sugende lyd. Hvis den er i orden, må du "jagte" dig frem......
Held med det..

Kommentar
Fra : jeansgade

Dato : 05-10-10 12:19

det er din varme regulering. Det er et alm. problem hos Mondeo.
køb en brugt hos en hugger