/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Ledvæske
Fra : spam-free
Vist : 3729 gange
100 point
Dato : 26-09-10 22:51

kan man mangle DET
og hvordan genopretter man manglen på samme

Kommentar
Fra : dova

Dato : 26-09-10 23:36

Ja, det kan man mangle.
F.eks. slidgigt, frossen skulder og meget andet, kommer af manglende ledvæske og dermed "tørre" led som så belastes uhensigtsmæssigt.

Bevægelse af leddene er måden at øge produktionen af ledvæske.
Ledvæske produceres af en led-slimhinde.

I øvrigt kan man også producere for meget ledvæske, det får man udposninger i ledhinden af.
Og så opstår det der kendes som seneknuder

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 26-09-10 23:40

I forbindelse med svien/ tørre øjne - dit tidligere spørgsmål?
http://santendk.verktyget.se/websites/webb_filer/filbank/Torra%20%C3%B6gon%20DK.pdf

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 26-09-10 23:49

Citat
det får man udposninger i ledhinden af

JOW dak_ den kan jeg huske fra barn af
LÆGEN kaldte det knogle_gigt /skørhed eller anden form for Læge_volla-pylle_ snak
bortset fra det, så har jeg stadig de (udposninger)
går ud fra det var/ Engelsk Syge
+
DET måske kan begynde at FØLES? NU.

Citat
belastes uhensigtsmæssigt.

tror det er der_ DEN er gal/t...?

men hvordan POKKER kan ALLE led´´´´´´´´´´´
pludselig have samme symptomer ??? VIRUS

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 26-09-10 23:54

Citat
http://santendk.verktyget.se/websites/webb_filer/filbank/Torra%20%C3%B6gon%20DK.pdf

har jeg prøvet___og det virker

points en ANDEN dag

xxxxxxxxx
men sammen med oven-nævte ? får jeg
ledsmerter/ gang-besvær

OG DET GØR RIMELIGT N-A-S
og det kommer næsten fra minut til//// 5 minutter
for ikke at overdrive for LIDT

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 100 point
Dato : 27-09-10 02:14

For pokker da - stakkels dig.

Jeg synes du skal gå til læge - en blodprøve kan afsløre om du mangler/ er i underskud med et eller andet.
Har selv lige fået konstateret D3 vitaminmangel i forbindelse med blodprøve.

Mangel-symptomer er svære at tolke
Symptomerne på svær D-vitamin mangel er muskelsvaghed, fx besvær med at gå på trapper og rejse sig fra en stol, træthed, muskeltræthed, nedsat kraft, balanceproblemer og dårligere koordinationsevne og faldtendens, smerter i knoglerne eller rundt omkring i kroppen. Man kan også have prikken i hænder og fødder.

Godkendelse af svar
Fra : spam-free

Dato : 27-09-10 09:11

Tak for svaret katekismus.
NOK med alla DI piller___--

bliver TRÆT af bare at SE dine svar

hvis jeg MÅ__får du svaret på Lægebesøget som en PM
hader at blive gjort til OFFENTLIG spam_______- ????? ellers er det = O li_godt

Citat
Man kan også have prikken i hænder og fødder.

den hader JEG__ midt om sommeren__=?
mine bliver helt HVIDE + ? prikken = når de vågner IGEN