/ Forside/ Interesser / Dyr / Katte / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 1440
Dette handler om alle dyr i en dyrehande~
Fra : endyreven
Vist : 844 gange
20 point
Dato : 08-05-03 13:24

Hejsa kandu.
Jeg har gådet forbi en dyrehandel i nogen dage nu, og den er ved at lukke eller også er den. Men dyren render rundt nede på gulvet der taler vi om gnaver, jeg ved også at han har alle muglige andre dyr.
Jeg har ringet til politiet og anmeldt det, da jeg fik af vide at den havde været lukket i flere dag og dyre skal have det godt, men det ser slet ikke godt ud for de dyr.
Hvad skal jeg gøre nu da politiet ikke gør noget.
Hilsen EN DYRE VEN.

Accepteret svar
Fra : Rellom

Modtaget 30 point
Dato : 08-05-03 13:32

Henvend dig hos Dyrenes beskyttelse.
Ring 35 300 700
Eller send dem en mail: http://www.semaphor.dk/semaphor/forms.nsf/dmail?openform

Kommentar
Fra : dortedyg

Dato : 08-05-03 13:33

Ring til Dyrernes Beskyttelse.

http://www.dyrenes-beskyttelse.dk/

Telefonnummeret findes lidt nede på siden. Om ikke andet kan de da fortælle dig hvem du skal kontakte.

Hvis ikke så prøv www.netjurist.dk

/dortedyg

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 08-05-03 13:33

Kontakt Dyrenes Beskyttelse i det område du bor i
Hvor bor du helt nøjagtig !!??

Karina

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 08-05-03 14:10

Hm, jeg var vist ikke helt vågen. Her er den rigtige adresse:

Dyrenes Beskyttelse
Alhambravej 15
1826 Frederiksberg C
Tlf: 3328 7000
db@dyrenes-beskyttelse.dk
medlemsafdelingens telefontid: kl. 8.30-12.00

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 08-05-03 14:24

http://www.dyrenes-beskyttelse.dk/db/dbkredse.nsf/kredse?openview&exp=1934510f4d3dcd8fc1256b7a005d71ad

her en liste til en af de 200 steder du kan ringe til og anmelde vanrøgt af dyr - hele døgnet.

Se liiige at få ringet og meld meget gerne tilbage når du har gjort det.

Karina

Kommentar
Fra : endyreven

Dato : 08-05-03 15:15

Til fnollerpigen.
Jeg kommer fra vordingborg omr..
Jeg har ringet til dyrens beskyttelse og de ville ringe igen jeg har ikke hørt fra dem..
Men jeg vil helt klart prøve at maile til dem..

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 08-05-03 15:18

Ok jeg er fra Præstø ( hvilken dyrehandel er det ?????? ) tåber!!

var det hende her du ringede til - hun er i Vordingborgområdet : Vivian Pedersen
Kaj Lykkesvej 9
4750 Lundby
Tlf hjemme: 55 98 28 12
Tlf mobil: 51 31 76 29

de andre kan som sagt ses her : http://www.dyrenes-beskyttelse.dk/db/dbkredse.nsf/kredse?openview&count=10000&exp=1934510f4d3dcd8fc1256b7a005d71ad&restricttocategory=Storstr%F8ms%20Amt

nederst på siden

Kommentar
Fra : endyreven

Dato : 08-05-03 15:30

Hejsa fnollerpigen.
Jeg har prøvet at ringe til hende men hun er ikke hjemme lige nu..
Den dyrehandler ligger i Algade nummer 91b den hedder poppi dyrecenter.
Faktisk har jeg hørt at det er den samme som har en i præstø..
Men dem der skulle ringe tilbage er fra KBH det nummer er det her 44946695..
Men jeg giver slet ikke op jeg skal nok få fat i vivian..
Jeg ved slet ikke noget om ham der ejer den.
Men jeg ved bare at han skal passe dyrene ordenteligt..

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 08-05-03 15:57

Ja det skal han da ihvertfald ..... ellers så kommer vi efter ham - regner med du ringer - er du sød at give besked senere om hvad det ender i *S

Karina

Kommentar
Fra : endyreven

Dato : 08-05-03 16:12

Hejsa Karina..
Du kan tro jeg nok skal svare så snart jeg ved hvad der sker.
Jeg skal nok blive ved at ringe til hende til hun tager den..

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 08-05-03 17:53

Hejsa
Ja det er ikke godt... og det er godt at I er ihærdige, synd jeg ikke selv bor i området, så skulle jeg §½¤%&£$@

Nu hvor vi er ved emnet dyr... så skal de også ha' det godt på den sidste rejse, eller under flytning fra et sted til et andet. Her svigter vi vist også... under temaet "Ingen unødig transport af dyr!" kan I alle være behjælpelige på http://www.max8timer.dk bedre sent end aldrig, så "sving" lige forbi.
Jeg kunne også blive ved omkring dyr... mest lillemor, men så sandelig også undertegnede. Kig evt forbi http://www.pindsvin.dk/ ang. vores efterhånden fladtrykte lokale venner.

Hygge til jer alle
Søren

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 08-05-03 18:12

Skal nok støtte det link ang. max8timer

iøvrigt nuttet af dig ( eller hvad det hedder ) at henvise til www.pindsvin - jeg er vintervært for foreningen og har haft en lille fyr boende her hos mig hele vinteren - og skal iaften lukke ham ud, stor, fed ( 985 gram ), frisk og MEGET damelysten.
han skulle egentlig have været lukket ud i forgårs, men det glippede - i aften skal han sættes tilbage igen. Om et par dage skal jeg hente Julie ( et sølle lille pindsvin fundet juleaftensdag ) og sætte hende ud i samme område som Peder Pindsvin.

Jah, kunne selv bruge tonsvis af tid på den slags - ( kom desværre i forbindelse med dette indlæg ) forbi en masse sider på Dyrenes beskyttelse der nærmest slog mig ud -

skulle nogen være interesseret kan han ses her : http://www.bisserup.net/karina/om_peder.htm
der mangler opdatering på de sidste ugers tid, men det kommer efter iaften - når han er blevet "hægtet" på verden igen.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 08-05-03 19:01

Hej Karina
Vi har selv undersøgt at være vinter-værter for de små søde pindsvin. Dem har jeg holdt af, lige så langt tilbage som jeg kan huske. Desværre så er Grenaa midtby og to Gravhunde nok ikke lige sagen for deres vintersøvn + mit rejsende arbejde ej heller tæller til fordel for det... det er ikke lysten som mangler.

Hygge...
Søren

Pøj, pøj med at slippe Peder ud til alle damerne i aften

Godkendelse af svar
Fra : endyreven

Dato : 08-05-03 20:10

Tak for svaret Rellom.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 08-05-03 20:18

Selv tak, dyreven.
Men husk at den rigtige adresse, tlf.nr. m.m. er denne:

Dyrenes Beskyttelse
Alhambravej 15
1826 Frederiksberg C
Tlf: 3328 7000
db@dyrenes-beskyttelse.dk
medlemsafdelingens telefontid: kl. 8.30-12.00

Kommentar
Fra : endyreven

Dato : 09-05-03 12:11

Hejsa Alle sammen..
Som har snakket og givet mig gode råd der er sket noget i dag.
Han er i butikken i dag.
Så der er sket noget..
Tak for jeres støtte.
Men jeg vil blive ved med at kigge ind..
Hilsen en dyreven..