/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Tårer, som syre..
Fra : spam-free
Vist : 591 gange
20 point
Dato : 22-09-10 00:19

efter en nat´s dårlig søvn,
er mine (søvn-dråber) væsken, virker som syre,
der æder mine øjen-låg/ med sår/ minder om brændsår til følge
det går væk efter et par dage, for at vende tilbage igen
uger efter.... har påtalt det ved Lægen, som ikke kan komme med
en rimelig/ natulig _ forklaring på det = ingen virus.........

kan det tænkes, at det er mangel på væske/
jeg fik det efter en tur på hospitalet...
for 5 år siden.

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 22-09-10 00:23

i samme forbindelse har jeg en MASSIV trang til søvn
trods jeg ikke kan sove, fordi jeg ikke er Fysisk træt_ til at sove

tager ingen piller af betydning_ multitabs/ B_comb, kan lige sluges.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-09-10 06:57

Jeg synes du skal tage til din læge igen, og få en henvisning til en øjenlæge.

Din egen læge ved åbenbart ikke hvad der er galt, men skal ikke bare feje dig af med at der ikke
er en naturlig forklaring.

Håber øjenlægen kan hjælpe dig

Kommentar
Fra : malmin

Dato : 22-09-10 10:05

Det er ikke nødvendigt med henvisning fra egen læge, for at komme til øjenlæge.

Men man kan få en henvisning fra egen læge, hvis man ønsker at egen læge skal skal give øjenlægen specifikke oplysninger.

Annuller spørgsmålet
Fra : spam-free

Dato : 22-09-10 11:09

tåber-------------------------------------------------------------------------------------------------

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 22-09-10 11:13

Kan være en form for allergi. Lyder som noget min moder har døjet med. Hun sad altid med et uldtæppe svøbt om sig. Ja, og det viste sig, hvor mærkeligt det end lyder, at dette tæppe var årsag til sviende og smertende øjne.
http://www.vos.dk/nye_publikationer/roedt_oeje.pdf