/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Natural Born Hippies (AIDS Showet)
Fra : moebius25
Vist : 431 gange
350 point
Dato : 08-05-03 10:38

Hej,

Jeg sad og så TvDK2 AIDS show forleden....her spillede Natural Born Hippies en sang, men hvad hedder selve sangen=?

Mvh Morten Møbius

Accepteret svar
Fra : Fnollerpige

Modtaget 360 point
Dato : 08-05-03 11:08

Ja tænk sig en gang - aner det ikke !!

- men prøv at skrive til deres fanmail på : fanmail@naturalbornhippies.com
eller tjek en af siderne ud : http://www.naturalbornhippies.dk/page_start.html
eller en fanside : http://www.nbh-fansite.com/dansk/forside.htm

så desværre kun liiiidt af showet, så det sparsomme indlæg er det eneste jeg kan supplere med.....

Karina

Kommentar
Fra : goboo

Dato : 11-05-03 03:29

jeg må give fnollerpigen ret gå ing på disse sider så ved du hvad det var for en sang. eller du kan gå ind på tvdanmarks hjemmeside og se hvad aids showet handlede om...

Goboo

Godkendelse af svar
Fra : moebius25

Dato : 11-05-03 15:19

Tak for svaret Fnollerpige.