/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
F11 Knap Hjælp !!!
Fra : NegoZatoR
Vist : 668 gange
300 point
Dato : 15-09-10 11:22

Hej derude ..

Jeg har et stort problem, min computer er begyndt at opføre sig mærkeligt.

Når jeg er inde i min browser så ligepludseligt er det som om jeg holder min F11 knap nede

( Fuld skærm / ikke- Fuld skærm / fuld skærm / ikke- Fuld skærm / fuld skærm / ikke- Fuld skærm / fuld skærm / ikke- Fuld skærm / fuld skærm )

Hvilket for min browset til at crashe..
Det er ikke min browser den er gal med.. det også i andre programmer.. måske det er mit tastatur, ved det ikke det er i i hvert fald meget irriterende..

Det skal så også siges at hvis jeg lige logger af og på igen så gør den det ikke..
så gør der lige lidt før der sker igen . :(:(

Er der nogen der ved om man helt kan Deaktivere F11 knappen på en måde ?
Eller andre gode forslag..

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 15-09-10 11:32

er det et bærbar du har kørende?

Kommentar
Fra : NegoZatoR

Dato : 15-09-10 11:34

Nej det er min stationær ..

og mit keyboard er helt nyt et Logitech G19 .. :)

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 15-09-10 11:44
Kommentar
Fra : NegoZatoR

Dato : 15-09-10 11:54

Det er desværre ikke muligt da det sidste gendannelses tidspunkt er i dag kl. 9 .. :(

Kommentar
Fra : NegoZatoR

Dato : 15-09-10 12:04

Jeg har fundet en løsning .. :)

man kan hente et program der hedder KeyTweak, hvor man kan styrre alle ens taster på tastaturet .. :D

her kan man finde det .. :)

http://www.tucows.com/preview/327616

Men lytter gerne på andre løsninger da det er lidt dramatisk at gøre det ved at slå det helt fra .. ?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-09-10 14:09

Mon det er tasten som gør det.

Test:
Alm. ledningstastatur og mus..................................

Men kig også på driverne og om det er den rigtige opløsning til skærmen.

Kommentar
Fra : grow

Dato : 15-09-10 15:26

Er fejlen først kommet da du fik nyt tastatur?