/ Forside/ Interesser / Fritid / Malerier / Spørgsmål
10  arne.jako.. 510
rammer
Fra : snusi
Vist : 871 gange
200 point
Dato : 10-09-10 17:12

Søger ide til hvordan jeg måler ud når jeg skal få et billede til at passe i rammen.
Lærred og ramme købt i Netto og der er stort mellemrum når jeg ligger billedet ned i rammen. Jeg har prøvet mange ting men kan ikke finde det rigtige til at sætte imellem så der bliver samme afstand alle steder. Når først jeg har sat skruer i, sidder det jo fast men jeg har ikke et godt øjemål til "bare lige" sætte det i

snusi

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 10-09-10 17:15
Accepteret svar
Fra : eln

Modtaget 200 point
Dato : 10-09-10 18:43

vi bruger en lidt kraftig snor der bliver presset rundt om lærredet, det virker perfekt.

mvh. eln

Godkendelse af svar
Fra : snusi

Dato : 10-09-10 19:31

Tak for svaret eln.

Det lyder som en rigtig god idè

Mange tak

snusi