/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Lave vindue - pris
Fra : Hijklm
Vist : 642 gange
50 point
Dato : 28-08-10 16:12

Jeg har lidt kig på en VW Transporter som privatbil. Dem jeg har fundet er alle uden sideruder. Jeg har desværre ikke råd til en Multivan som har sideruder.

Så spørgsmålet er, hvor meget tror I det ca. vil koste at få lavet tonede sideruder i en Transporter?
Det ligner jo at der er gjort klar til ruderne, så tænker at det måske er nemmere end normalt.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 28-08-10 17:12

Citat
så tænker at det måske er nemmere end normalt.

Accepteret svar
Fra : Benjamin.Hansen

Modtaget 50 point
Dato : 28-08-10 18:11

Det koster ruder, gummilister, samt prisen for udskæring til ruden. Der bliver nok også lidt lakarbejde der hvor ruden er skåret ud.

Pris for ruder og gummilister kan du får ved WV. Arbejdet kan de sikkert også give en pris på.
Vh Ben

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 02-09-10 09:31

Du går da ikke til VW med den job, det er job for en glasmester.
alimak

Godkendelse af svar
Fra : Hijklm

Dato : 21-11-10 21:08

Tak for svaret Benjamin.Hansen.