/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Andre operativsystemer / Spørgsmål
10  miritdk 585
Rep. af XP-Pro
Fra : Medic_dk
Vist : 454 gange
75 point
Dato : 06-05-03 23:36

Ok jeg har brug for lidt expert-hjælp til min XP-pro som er begyndt at opføre sig lidt underligt.
Her er mit problem:
Efter jeg har installeret og afinstalleret et spansk sprogprogram så er der gået Anders And i mit styresystem!
Det virker som om det er min skriftype-mappe eller noget i den stil der har taget skade, da jeg modtager mails som er skrevet i kursiv, når jeg skal bruge min MSN eller ICQ så kan jeg ikke få skriften til at stå med normal skrift, men kun som fed.
Når jeg kigger på f.eks. Berlingske Tidende's hjemmeside så er alt skiften kursiv, når jeg lukker og åbner Windows så står dens velkomst og afsked ( hvis man kan kalde det det) også med kursiv, på nogle hjemmesider står noget at skriften ganske almindeligt mens resten står med kursiv, f.eks. så er google.com helt kursiv og det bryds jeg mig ikke om!!!!!!
Jeg har prøvet at afinstallere min Internet Explorer og geninstallere den, men det hjalp ikke.
Derfor er der nogen der ved hvad jeg kan gøre ved dette lille problem??
Eller skal jeg ligge min comp. ned for at rette problemet????
Please hjælp mig

Med venlige hilsner fra

Medic_dk

Accepteret svar
Fra : Gambrinus

Modtaget 75 point
Dato : 07-05-03 08:18

Har du prøvet systemgendannelse ?
Start - Hjælp og support - Fortryd ændringer ved din computer med systemgendannelse.
M.v.h. Gambrinus

Godkendelse af svar
Fra : Medic_dk

Dato : 08-05-03 10:43

Dit svar Gambrinus var bare helt perfekt og det hjalp, jeg skulle lige finde den rigtige dato og så var det 2 helt andre programmer som jeg havde fjernet der havde lavet ballade!!!
Så nu står alt igen normalt og jeg er glad
Tak for hjælpen

Det er bare så fedt at have sådanne et sted, hvor jeg kan spørge om de mest mærkelige ting uden at føle mig alt for dum!

Knus fra

Medic_dk