/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
tvprogrammer
Fra : silentgirl
Vist : 380 gange
100 point
Dato : 14-08-10 21:29

Er der nogle herinde som kan svare mig på, hvorfor ALLE min tv programmer fosvinder nogle gange.
jeg har et sony bravia fladskærm med mpeg4 og full hd. Det er sket op til flere gange nu og så pludselig er de der igen, men kanalerne er fuldstændig rodet rindt så jeg atter skal ligge kanalerne ind hvor jeg vil have dem. Når programmerne er fosvundet prøver jeg at lave en automatisk søgning efter kanaler men den finder overhovede intet prog. nu er det 2 gang på en mdr det sker.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 14-08-10 21:35

Noget tyder på at du får skifter til Analog kanal opsætning.... og der er der ingen kanaler medmindre du er på kabeltv...

vh Ben

Kommentar
Fra : silentgirl

Dato : 14-08-10 21:42

Jeg har kabeltv og har undersøgt muligheden for om det kunne være analogt, men det er det ikke, for selv når den søger efter kanaler i digital tv tilstand kan mit tv ikke finde nogle prog. overhovedet.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-08-10 21:43

Velkommen i klubben, jeg har et LG der gør det samme, 7-9-13, nu er det efterhånden
noget siden det har lavet de numre, men programmerne forsvandt bare lige pludseligt
mens man sad og så TV, jeg kunne så finde det på en plads længere oppe

Jeg har mistænkt yousee for at det er dem der roder med et eller andet, myyystisk....

Jeg har kabel tv fra yousee...

Kommentar
Fra : silentgirl

Dato : 14-08-10 21:49

ok så er jeg ikke den eneste kan jeg forstå, for jeg har selv kabeltv fra yousee og siden jeg har købt det tv så er det faktisk sket op til flere gange og synes da godt nok det er irriterende man skal sidde en lørdag aften uden at kunne se tv.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-08-10 21:51

Du kan opleve det samme hos Stofa når de (med jævne mellemrum) omlægger kanaler.....

Alt det "roderi" vil stå på et års tid endnu - menlig indtil de er HELT færdige med omlægningen til digital TV.....

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-08-10 21:52

Mit har lavet det nummer 4 gange, men jeg har fundet alle kanaler igen ved at køre en fuld scanning

Kommentar
Fra : silentgirl

Dato : 14-08-10 21:58

et helt år!!! ok det er da ikke nogen god service for forbrugerne.

Klaudi der er du heldig for det er netop det mit ikke kan, den finder ikke en eneste kanal ved en fuld scaning.

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 14-08-10 22:27

Citat
nu er det 2 gang på en mdr det sker.

VS
Citat
et helt år!!! ok det er da ikke nogen god service for forbrugerne.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-08-10 07:39

Hvor står det lige i din kontrakt at leverandøren SKAL yde GOD service

Kommentar
Fra : JegErHer

Dato : 15-08-10 12:04

silentgirl dit problem lyder som en firmware fejl, eller være en løsforbindelse.
Virker tv signalet på andre fjernsyn menes problemet er på Sony'en ?

Kommentar
Fra : severino

Dato : 16-08-10 14:52

HVAD ER SERVICE???????????

Vi er bare kunder, hos en eller anden middelmådig TV udbyder, og som sådan, skal vi BARE betale, og stille os tilfreds med det!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-08-10 15:13

Citat
Vi er bare kunder, hos en eller anden middelmådig TV udbyder, og som sådan, skal vi BARE betale, og stille os tilfreds med det!

Ja og se glade ud oveni købet

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-09-10 21:07

Så gjorde mit det fa... igen

Kommentar
Fra : JegErHer

Dato : 09-09-10 21:22

silentgirl & Klaudi bor I mellem 2 master der sender på samme frekvens ?
Hvis I gør så sikre Jer Jeres antenne er retningsbestemt, da Tuneren ellers kan finde på at hoppe frem om tilbage mellem masterne alt efter vejret, og da de sender de samme kanaler på sammen frekvens, men med forskellige Kanal-IDs tror tuneren at kanalerne er omlagt og auto tuner(indkoder) dem derfor!!!!!

Kommentar
Fra : silentgirl

Dato : 09-09-10 22:34

jeg kan ikke rette på nogen antenne da jeg bor i lejlighed, den antenne sidder oppe på taget og der har jeg næppe tænkt mig at kravle op i 3 sals højde he he men ellers et godt bud.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 10-09-10 08:07

Jeg kan heller ikke rette nogen antenne, det er kabel fra yousee