/ Forside/ Karriere / Erhverv / Andet erhverv / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 475
Hvordan får jeg fat i årsregnskaber?
Fra : tjuel
Vist : 642 gange
100 point
Dato : 06-05-03 18:04

Mit spørgsmål er ret simpelt. Hvor skal jeg henvende mig såfremt jeg ønsker at få fat i et årsregnskab for en given virksomhed? Såvidt jeg ved kan man altid få regnskaber på A/S og ApS.

Kommentar
Fra : theking

Dato : 06-05-03 18:33

Hej Tjuel.
Prøv at ringe til Erhvervs og Selskabsstyrrelsen, de ligger inde med disse årsregnskaber.
Deres telefon nr. er 33-307700.

hilsen
The king

Kommentar
Fra : gch123

Dato : 06-05-03 21:49

Hej
Erhvers og selskabsstyrelsen har denne hjemmeside hvor du kan læse om og bestille rengskaber, noget koster dog lidt.
http://www.eogs.dk/regnskab/

Mvh
Gch

Accepteret svar
Fra : gch123

Modtaget 100 point
Dato : 06-05-03 21:53

Hej
Linket førte ikke helt der hen hvor jeg troede, du skal vælge publi-com.dk, når du kommer på Erhvers og selskabstyrelses side.

Mvh
GCH

Godkendelse af svar
Fra : tjuel

Dato : 10-05-03 09:43

Tak for svaret gch123.