/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Øv Klumme - det var ikke ment sådan
Fra : pifo
Vist : 878 gange
10 point
Dato : 12-08-10 21:20

Altså Klumme - hvorfor lukker du mig ude?
Det var slet ikke dig, jeg gjorde nar af
Jeg syntes din opskrift var rigtig god - og derfor var det jo dermed også dig, der inspirerede mig - jeg skal da prøve den, uanset jeg da sagtens kan se det ikke er din egen - det skrev du selv - og det er jeg da meget klar over. Jeg forsøgte bare at gøre lidt sjov ud af at stort set den samme opskrift lægges endnu en gang i din tråd. Så hvis jeg gjorde nar af nogen, så var det da snarere Thyregod. (Sorry også til Thyregod) Jeg tænkte at jeg da også kunne lægge den igen og denne gang så tydeligt at det var en kopi af det du havde lagt ud. Jeg er ked af, hvis jeg fornærmede dig - det var ikke lige dét, der var min hensigt.

Tværtimod var det nok egentlig ment som en støtte til dig. og så var jeg vist bare lidt lalleglad

Accepteret svar
Fra : Klumme

Modtaget 20 point
Dato : 12-08-10 21:32

Hey...Så må jeg have misforstået dig. Jeg opfattede det netop, som om du brokkede dig over at JEG lagde opskriften ud og selv havde "stjålet" den. Og det syntes jeg var lidt tumpet, da jeg netop gjorde opmærksom på, at den IKKE var min egen, men at jeg havde læst den i JP....Og den findes i øvrigt flere andre steder....bla. har Camilla Plum i "Boller af Stål" lavet den og derefter lagt den ud i TV programmets opskriftsamling.

Men godt ord igen...Jeg cancler din BL

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 12-08-10 21:45

Tak - prøvede bare at være morsom - det lykkedes så ikke helt
God aften til dig

Godkendelse af svar
Fra : pifo

Dato : 12-08-10 21:46

Tak for svaret Klumme - og ikke mindst for opskriften

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-08-10 22:00

Jeg havde åbenbart ikke min opmærksomhed henledt på det humoristiske.... sorry, det ligner mig ikke da jeg synes jeg har en udpræget god humor....så god at jeg kan grine af mig selv sørme loool

I lige måde godaften...har sat en dej over m. kommen i - så er den klar til eftermiddagskaffen i morgen

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-08-10 22:05

Som eksempel.

Jeg havde af min nuværende nabo (en kro) købt noget af krofars helt fantastiske leverpostej og taget med til københavn. Skulle have en dejlig leverpostejmad. Men men den smagte rent ud sagt af helvede til og havde en underlig farve. Jeg ringede til krofar og brokkede mig. Han spurgte...hvor længe har du bagt den?? Bagt den..... nåååå skal den bages??? Okay....jammen så smutter jeg igen - Jeg skreg af grin i flere dage. Men det er kun dig jeg har fortalt det til... der er jo ingen grund til at udstille sin idioti vel....så du skal ikke fortælle det videre

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 12-08-10 22:10

Ha ha ha - det ER sgu da morsomt - jeg tror jeg starter en ny tråd med fantastiske oplevelser i køkkenet - så kan du gå til bekendelse dér

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-08-10 22:12

NO WAY LOOOOL Men start du bare den tråd