/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
TILLYKKE TIL KLUMME
Fra : Nordsted1
Vist : 1374 gange
30 point
Dato : 09-08-10 06:48

Du ønskes et stort tillykke med dagen

(hva' dælen er det for et regnvejr?)

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 09-08-10 06:56

også her fra djursland skal der lyde et højt hurra. og ved I hvad - her skinner solen!!

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 09-08-10 07:14

Og endnu et tillykke herfra skal der lyde - her regner det i stride strømme

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 09-08-10 08:18

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 09-08-10 08:28

Hvad har klumme nu gjort af gode ting, siden I ønsker tillykke

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 09-08-10 09:10

Tillykke med fødselsdagen din gamle gnavpot, jeg ønsker du får, hvad du holder mest af ???
- dejlige kager og dine livretter....

CCCCCCNNNNNNNN
MULTI-eks
was here

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 09-08-10 09:32

Meget stort tillykke fra mig

Og her er det tørvejr. Så....

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 09-08-10 10:25

også herfra skal lyde et stort tillykke

Her skinner solen delvist, men det er tørvejr.

hilsen Smuller54

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 09-08-10 10:39

Fra Falster også hvor det er strålende
Håber du får en forrygende dag.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-08-10 15:06

Tillykke my dear Klumme

Her i midt og vestjylland skinner solen, men om det er din fortjeneste skal jeg ikke kunne sige

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-08-10 15:46

herfra (gråt og lidt drypperi )

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-08-10 16:31

Nu er solen endelig begyndt at komme frem..... gad vide hva' tid på døgnet Klumme er født

Kommentar
Fra : dova

Dato : 09-08-10 16:35

Her har det været tørvejr hele dagen og har skinnet det meste af tiden.

til dig Klumme

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-08-10 17:22

Tillykke med dagen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-08-10 18:36

Hai.. Fjols(-er ) !!!

Klumme/Krummen/ram2

</[tillykke>]

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-08-10 18:46

Molo tal ordentligt i min tråd

For øvrigt er klummen ikke Klumme

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 09-08-10 19:01

Citat
Hai.. Fjols(-er ) !!!

Klumme/Krummen/ram2

</[tillykke>]

gi_r ret

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-08-10 19:51

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 09-08-10 19:54

Citat
Molo tal ordentligt i min tråd

For øvrigt er klummen ikke Klumme

Citat
Klumme/Krummen/ram2

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 09-08-10 21:27

Tillykke med fødselsdagen - har du mon fået noget godt at spise

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-08-10 21:39

Tillykke med fødselsdagen gamle dreng
jeg håber du får en god dag med venner og familie
- - - - - - - - -- - - - - - - - fint solskin heromkring, både i går og i dag - - - - - - - - - - - - -- - -- - -

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 10-08-10 05:28

får vi snart et referat?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-08-10 09:35
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-08-10 09:37

..og derfor ser jeg ingen grund til at 'fejre' bortviste brugere:

http://www.kandu.dk/Tip7539.aspx

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 10-08-10 14:30

Hvordan kan brugeren gandalf bedømme et tip 2 gange http://www.kandu.dk/Tip7539.aspx

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 10-08-10 15:11

Citat
Hvordan kan brugeren gandalf bedømme et tip 2 gange

Det kan gandalf, fordi vedkommende er medarbejder på kandu. Han blev opdaget på et tidspunkt,i et tip som meget tydeligt skulle være skrevet til brugerne af kandu,men han kvajede sig ved at komme til at skrive tippet fra sin undercoverprofil (gandalf). Tippet blev hurtigt slettet, men det var for sent. gandalf nåede at blive luret,,,,,

http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=22652

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 10-08-10 17:00

Hmm, underligt at Kandu's moderatorer "opererer undercover"
- det er da til grin

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-08-10 17:35

Du har ret Molo... jeg tog fejl af klummen/krummen... men lad det nu ligge, gider ikke sådan noget ævl i en føs'dags tråd

Accepteret svar
Fra : Klumme

Modtaget 30 point
Dato : 10-08-10 17:44

Tak Tak...Jeg er overvældet.

At den både fysisk og intellektuelt diminutive latterlige, selviscenesættende pikspiller og misbruger Molo stadig efter 4 - 5 år kører i samme rille, kan ikke undre nogen og langt fra ødelægge hverken den dag eller nogen andre for mig. Det er helt almindeligt, at den slags inkarnerede hash & spiritusmisbrugere gentager sig selv i det uendelige. Deres skrumpehjerne kan slet ikke finde ud af, at der på et døgn er 24 timer og der i tiden mellem 2 døgn - eller 1500 døgn for den sags skyld, faktisk sker ændringer her på kloden (og Kandu), så der er mulighed for at forny sig.

Næææ lille Molo...smut du ud og barber dine indtørrede nosser, som du af uvisse grunde elsker at tale om og find dig et spadefjæs, som igen kan tage røven på dig. Det skulle jo ikke være så svært..... at tage røven på dig LOOOOOL

Du kan jo osse begynde at rable noget EDB-bavl af dig på engelsk selvfølgelig, så alle kan se åhhhhh hvor dygtig du er.....eller rettere og sagt, hvor stupid og opblæst en nar du i virkeligheden er

Eller du kan, hvis du slet ikke kan finde på andet, fylde nogen med dine sædvanlige løgne om dine egne fortræffeligheder, eller udlevere nogle private mailadresser, som er givet dig i tillid til at du kan holde din dumme kæft, for slet ikke at tale om navne og adresser. Vi kender dig Molo og ved at du skyr intet middel for på den mest usympatiske, klamme og vamle måde at bringe dig selv i fokus

Men endnu engang tak til alle de venlige Kanduer, som gad sende mig en hilsen. Jo tak...Jeg fik dejlig mad....havde jo osse selv lavet den. Familien kom til kaffe, boller, lagkage og æblekage om søndagen og da de havde kvalme af flødeskum mv. daffede de af igen. Smadder hyggeligt...Vejret... øhhhhh der må være andre end mig som er født d 9 august

Godkendelse af svar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-08-10 17:50

Tak for svaret Klumme. Dejligt at hører, du havde en god dag med familien

Stjernerne er for din fødselsdagskommentar

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 11-08-10 08:16

Godt du havde en god dag Klumme.

...og glem den indebrændte idiot (der iøvrigt selv er blacklistet af kandu).

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-08-10 09:59

LOOOL Han er så hjernedød. Og tak for hilsenen

Kommentar
Fra : moderator

Dato : 18-08-10 17:05

Citat
Næææ lille Molo...smut du ud og barber dine indtørrede nosser, som du af uvisse grunde elsker at tale om og find dig et spadefjæs, som igen kan tage røven på dig.

Citat
Du kan jo osse begynde at rable noget EDB-bavl af dig på engelsk selvfølgelig, så alle kan se åhhhhh hvor dygtig du er.....eller rettere og sagt, hvor stupid og opblæst en nar du i virkeligheden er

Tjaeh..

Skraldespandssprog, nedrigheder og hån ... er vel; hva' man ku' forvente fra dén kant

Godt at <MOLOKYLE> blev udelukket fra dette spørgsmål
...da; 'han tilsyneladende ik' ku' "tale" ordentligt':
Citat
Molo tal ordentligt i min tråd

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : moderator

Dato : 18-08-10 17:06

Bøeh..

Kommentar
Fra : Hm...

Dato : 18-08-10 17:09

Hm...