/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Dexter sæson 4
Fra : Dext
Vist : 1401 gange
45 point
Dato : 08-08-10 23:16

Hej

Har ikke kunnet finde et endegyldigt svar om hvornår den udkommer på dvd i Danmark, eller evt. bliver sendt i fjernsynet på dansk tv?

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 09-08-10 07:17

Jeg har også ledt efter dette svar, men uden hed. Spurgte så i en butik, om de vidste noget, men der stod bare "ukendt release-dato".
Selv har jeg skrevet mig op på en af disse "overvåg produktet" (tror det var hos CDON.com), så jeg får besked, når tid er. Min svigersøn har fundet alle afsnit på nettet, så han har set dem. Han siger at 4. sæson er på højde med den 1.
Glæd dig

Kommentar
Fra : Dext

Dato : 09-08-10 22:17

Super, takker for hjælpen:) Lyder meget lovende. Jeg ser dog alle 3 sæsoner som være meget jævnværdige i niveau.. Elsker det hele, og er afhængig ;)

Kommentar
Fra : Gigli-Chico

Dato : 15-10-10 14:28

her er der 2 links hvor du kan "overvåge" dem. så får du en besked om hvornår den kommer til DK..

http://cdon.dk/film/dexter_-_s%C3%A6son_4-8220113?gclid=CKX8xbzu1KQCFQuFDgodDl1xJg
http://www.moviezoo.dk/dvd-film/Dexter-saeson-4_mzov20100235

Den er udgivet på dvd Torsdag 17 August, 2010 i UK..
og første afsnit af Season 4 blev vist i tv i UK d. 27 September 2009.

Lige pt. har de startet Dexter for ny og er nået til afnit 7. på TV3 Puls.
Der bliver genudsendt 2 afsnit af Dexter imorgen d. 16 kl. 22.15 episode 8
og imorgen d. 16 kl. 23.25 episode 9.

Så jeg regner ikke med at de viser Season 4 lige foreløbig.