/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Yahama Why
Fra : Jimmy17
Vist : 406 gange
100 point
Dato : 07-08-10 15:52

Hey derude.

Tænkte nogen kan hjælpe mig.

Har i familien en Yahama Why stående, som vi skulle prøve at starte efter et års tid henstående.
Dødsfald og sådan.....

Men vi kan hverken finde ud af hvor man kommer benzin, olie osv på.
Eller hvordan man får løftet sædet op til hvis der er et rum under.
Samt hvor batteri er henne.

Nogen, der kan hjælpe med at svare på det?

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 07-08-10 16:24

Jeg kender ikke din model men efter at ha set nogen billeder på nettet vil jeg tro at både batteri, benzintank og olietank sidder under sædet.

Hvis den har stået stille i 1 år så skal du formodentligt købe et nyt batteri.

Sædet kan gerne åbnes med at bruge nøglen i en lås på venstre side af scooteren lige omkring sædet.

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 07-08-10 16:36

Det med nøglen til sædet, troede jeg også.
Sådan har det været på dem jeg har haft og den jeg har nu.

Men den her kan jeg ikke se nogen steder på siden man kan låse den op

Kommentar
Fra : Daxxa

Dato : 07-08-10 18:03

Sæt nøglen i tænding og så bare drej den modsatte vej end du plejer, så burde den gerne springe op :)

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 07-08-10 18:20

Daxxa - det må jeg prøve når jeg kommer derhen igen