/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Parkerig i KBH
Fra : hellequaade
Vist : 5372 gange
100 point
Dato : 29-07-10 20:54

Hej!
Vi skal til KBH i næste uge og skal have parkeret bilen i godt et døgn i nærheden af banegården...hvordan gør vi bedst det?... min mand mener det ville være en ide at parkere et sted ude Ørestaden og take metroen ind.... er der mulighed for OK parkering der...eller andre gode ider???

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 29-07-10 21:02

Jeg ville parkerer ved Klampenborg station... mener det stadig er gratis

Accepteret svar
Fra : pifo

Modtaget 60 point
Dato : 29-07-10 21:02
Kommentar
Fra : rotw

Dato : 29-07-10 22:13

q8 i nyrypsgade

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 29-07-10 22:35

I københavs lufthavn...og metro derfra.

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 29-07-10 22:50

Citat
hvordan gør vi bedst det?...

Tager nøglen ud bilen

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 29-07-10 23:38

Ved Valby station er en del sideveje mellem stationen og Vigerslev Alle - her er altid plads til at parkere hele døgnet og det er gratis.
Tag så toget fra Valby Station til Hovedbaneården, hvor i er indenfor 8 minutter.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 30-07-10 01:15

Du skriver ikke hvor I kommer fra, men hvis I ikke skal bruge bilen i København alligevel, og ikek skal andre steder hen på jeres tur, så lad dog bilen blive hjemme og tag toget, det er billigere og så kan I slappe af på turen

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 30-07-10 01:22

stjæl en bil og brænd den af
hvem bemærker forskellen

ALA BI - BA LAD MIG VÆRE..

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 30-07-10 01:22

bli hjæmme

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 30-07-10 09:02

Parkeringshuset i Industriens hus ligger tæt på Københavns Hovedbanegård. Adressen står i det første link, jeg sendte dig.

Kommentar
Fra : hnhn

Dato : 30-07-10 10:17

Ved Sjælør station er der gratis parkering. Herfra S-tog til Hovedbanegården.

Kommentar
Fra : jalaha

Dato : 30-07-10 10:19

Jeg mener der er fri parkering i området omkring Slusevej / Amagerkollegiet mellem Ørestads Boulevard og Kongelundsvejen. Rimeligt roligt område, så ingen større bekymringer om bilen dér

I kan så vælge øresunds-regionaltoget fra Ørestaden til hovedbanen, - eller tager metroen, men den kommer ikke omkring hovedbanen, - men er jo fin hvis I skal til Kongens Nytorv, Nørreport eller Forum.

Jeg mener at huske det er en Zone billigere hvis I tager metro fra Sundby, - men der er parkering begrænset i x antal timer.

En anden mulighed er at parkere ved Sjællør Station eller Sydhavn Station og tage S-toget ind. Mener der er fri parkering begge steder, - eller måske bedre ved Ny Ellebjerg Station (hvis I kan finde derom til den ).

God tur.

Mvh
Jan

Kommentar
Fra : hellequaade

Dato : 30-07-10 14:34

"Du skriver ikke hvor I kommer fra, men hvis I ikke skal bruge bilen i København alligevel, og ikek skal andre steder hen på jeres tur, så lad dog bilen blive hjemme og tag toget, det er billigere og så kan I slappe af på turen"

Ja det er HELT åndsvagt at vi tager bilen med!!! men færgebilletterne er bestilt og kan ikke afbestilles

Vi skal køre fra Djursland og bo i nærheden af Hovedbanen....

MVH "Bonderøvinden"

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 31-07-10 20:45

q8 parkeringshus i nyrupsgade 3 min fra hovedbanegården

Godkendelse af svar
Fra : hellequaade

Dato : 23-08-10 13:02

Tak for svaret pifo.