/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Myggeskræmmer og hunde ?
Fra : Tutsepigen
Vist : 1274 gange
100 point
Dato : 29-07-10 11:04

Er der en som ved om myggeskræmmer er skadeligt for hunde ? Der er tale om dem som de har i Aldi for tiden , for min mor mener og tror at lyden ikke er så god for hunde . men jeg ved ikke rigtigt for den skulle jo udgive en eletronisk han-myg lyd som gør at hun-myggen holder sig væk

Accepteret svar
Fra : tronddk

Modtaget 100 point
Dato : 29-07-10 12:14

det plejer og stå inde i de fleste brugervejledinger ( har set et par stykke )

Myggeskræmmeren er ufarlig for mennesker, hunde og katte (og langt de fleste kæledyr)

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 29-07-10 12:16

men hvis hunden kan høre lyden aligevel så skal den nok sige det ved ikke at ville opholde sig i rummet eller gø af den

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 29-07-10 13:33

Jeg har selv sådan én her, og den reagerer mine hunde ikke på.

http://www.kjf.dk/pi/myggeskræmmer_2133_51.aspx

Godkendelse af svar
Fra : Tutsepigen

Dato : 29-07-10 14:25

Tak for svaret tronddk. Det vil jeg lige prøve at se efter for jeg er MEGA træt af at blive ædt når jeg sover haha

Kommentar
Fra : Tutsepigen

Dato : 29-07-10 14:27

Til pifo Det lyder rigtigt godt