/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
5 stjerner til fjordglimt
Fra : ram2
Vist : 484 gange
1 point
Dato : 05-05-03 23:08

Hvis man vil ha et godt råd, så spørg bare fjordglimt.

Nedenstående citeres fjordglimt for et tip, der simpelthen er til 5 stjerner. Det kan selvfølgelig bare være en tastefejl
Hvem sagde idiot?? Det var ikke mig!!!!!!!!!!!!!!!!!

[citat]
Knallert Tip & Trick (41/5)

Fra : fjordglimt Send til en ven Dato : 05-05-03 17:07
Tip : "vejret"
Jeg har lige kontaktet Politiet kl.16.55 for at høre om med at køre på veje men motorvej må man ikke men motortrafikvej må man godt og det vil sige det er der biler må køre 90 km det er den som hedder motortrafikvej og der må man godt køre på EU 45 knallert.[/code]

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 05-05-03 23:26

Ram for helvede da mand *GGGG

Nå, men skal da være den første til, at indrømme at jeg tænkte efter at have læst tippet : Aha!!!!" - at jeg så ikke havde den ringeste idé om hvad, hvem og hvorfor tippet var skrevet er jo så en anden sag.

Måske en eller anden ved det - er sikker på der er en eller anden form for logik i det....

Karina

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 05-05-03 23:31

Er der en, der gider oversætte det til jævn dansk
Fatter ikke et hak af hvad der står...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 05-05-03 23:34

>Fnoller.

Tror du?? Der er ganske vist benyttet en samling latinske bogstaver, men det ser ud som om det er samlet af en udviklingshæmmet chimpanse.

Det er fuldstændig som at høre Dirch Passer tale russisk.

Der er et par stykker mere på Kandu, der har samme tendenser, og det er klart, at det ramler for dem på et eller andet tidspunkt.

Nå, Bantam har overbevist mig om, at det er tidsspilde at beskæftige sig ned dem. Han har stadig ret, men denne var bare for "tyk"

Ram

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 05-05-03 23:34

Ja jeg tror liiiige det er noget om - hvorvidt man må køre på knallert 45 på motorvej og det siger politiet ( som der er taget kontakt til kl. 16:55 !!!! ) at det må man ikke, men på motortrafikvej må man gerne ...eller så noget !!!!

Karina

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 05-05-03 23:36

Ja, men der er meget herinde der er tidspilde .... så lidt fra eller til skader ingen steder.

Karina

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 05-05-03 23:36

Det kan godt være Fnolle, men så vil jeg hellere gætte kryds og tværs.

Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 05-05-03 23:39

Det har du da ret i, men det viser lidt om den tipsekstase, der huserer hos visse.
Ram

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 05-05-03 23:43

Ja, jeg har læst den en del gange.
Men lige meget hjælper det.
Men bøfferne er da sjove nok at læse, om de så
har været fulde, når de har skrevet det, det er ikke til at sige...

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 05-05-03 23:45

Tror Karina har ret i sin oversættelse

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 05-05-03 23:48

Kryds og tværs - du siger noget Ram *GG

Jimmy - ja det er det tætteste på jeg kan komme

Kommentar
Fra : puch3gmaster

Dato : 06-05-03 09:27

Det kan godt være at tippet ikke er skrevet på en særlig genial måde, men hvis i ikke kan læse hvad der står alligevel, så er i altså også pænt dumme.....

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-05-03 09:32

Ok, tippet lignede en ubetinget frakendelse af kørekortet, men derfor kan ram da godt moderere sin tiltaleform en anelse. Mht indholdet, altså at man må køre knallert 45 på en motortrafikvej, den fatter jeg ikke. I de lovskrifter jeg kunne finde på nettet var svaret nej.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 06-05-03 09:33

>puch3gmaster

Du har virkelig fattet hvad pointen er i dette.

Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 06-05-03 09:36

>3773

Det samme gælder åbenbart også dig. I øvrigt tiltaler jeg ikke nogen i mit indlæg.

Ram

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-05-03 09:46

Unskyld ram - "omtaleform" hvis det passer dig bedre!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-05-03 09:46

Unskyld ram - "omtaleform" hvis det passer dig bedre!

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 06-05-03 09:54

Det var bedre. Det er jo ikke ligegyldigt hvilke ord man bruger. Det er faktisk valget af ord, der giver meningen med indholdet af et indlæg mv. Så når man vælger nogle idiotiske ord bliver indlægget også idiotisk, og når det ofte gentager sig, formoder jeg skribenten er idiot.

Synes du jeg skal lave om på stilen i mit indlæg for at glæde dig? Jeg er bange for at jeg må skuffe dig. Det bliver ikke anderledes.

Ram

Kommentar
Fra : mcloud

Dato : 06-05-03 10:11

hej
Hvor er i dog søde at høre ( læse ) på

mvh mcloud

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 06-05-03 10:20

Hej Mcloud.
De ka jo bare la mig være. Men når de ikke gør det, så...........

Ram

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-05-03 10:27

Næh, ram må revse, vi andre må ikke engang sige: "Så, så, rolig nu, tal nu lidt pænt til og om folk". Fnollerpigen slap af sted med det, men sådan er der jo så meget!

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 06-05-03 10:34

>3773.
Lær hendes stil, så kan du nå langt.

Ram

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-05-03 10:36

tsk tsk tsk

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 06-05-03 10:42

> 3773.
Kloge ord. Jeg tror vi holder her, jeg har ikke tid til at lege mere med dig

Ram

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-05-03 10:43

I lige måde ram, i lige måde!

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 06-05-03 13:14

Hej ram2

Glæder mig til at læse fjordglimts egen forklaring til "tipset", jeg syntes han er så underlig tavs

Han har måske glemt hvad han egentlig mente eller skrev

mvh
Bantam

Accepteret svar
Fra : Rellom

Modtaget 1 point
Dato : 06-05-03 13:30

Hej Ram2

Fjordglimt kan godt gå hjem og lægge sig. Jeg har lavet et tip, der er meget bedre. Se selv her:

Det er vigtigt hvis man har potteplanter at huske, og sommeren 95 var dette
helt oppe at vende på højeste sted, men det er ikke noget problem, hvis bare
man husker at en vinkel på max. 45 grader, og det gælder for så vidt også indendørs.

Jeg har tænkt mig at placere det under his og have.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 06-05-03 14:31

Ja og med de totalt underlige tendenser der er når folk bedømmer tips - er det ikke til, at vide om det får fem....tre eller ingen stjerner - måden disse tips bedømmes på er helt hen i hundens røv ....

- det kommer an på hvem skriveren er, hvad emnet er - for man kan jo da aldrig drømme om at give et tips nogen point i blandt andet slægtsforskning af den simple grund man ikke interesserer sig for det emne....pladder.

Det må da være muligt osse i emner man ikke selv brænder allermest for, at gennemskue om der kunne tænkes at være en værdi eller relevans i tippet.

Men som en eller andenskrev før "sådan er der jo så meget !!!!!!!!"

Umiddelbart er ordene Kazaa, , download gratis porno og virusopdateringer/ -programmer de tre ting der skaber mest opmærksomhed.

Nu jeg er ved det så skulle pointene fjernes i tip - og bare laves sådan at dem der virkelig havde et tip, simpelthen bare skrev det - blah blah blaaah "Jaaaah, men det bliver bare ikke til noget for der ska´lissom være en gulerod i det" *ppprrrtttt*
Nej måske det netop gjorde at de gode tip, overlevede på baggrund af at skriveren virkelig havde noget at dele ud af .... et lille ord der hedder hjælpsomhed.

Karina

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 06-05-03 15:41

Karina, hvad mener du med, at mit ovenstående tip måske IKKE får fem stjerner?
Tror du virkelig, det kan tænkes?
Så gider jeg da ikke have ulejlighed med at lancere det.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 06-05-03 15:51

*GG* - jo Rellom dine tips er normalt meget godt bedømt - så smid det bare i "trykken" for det er rent faktisk et ganske godt tip, ( som jeg er sikker på mange af os reelt kan bruge ) Op med humøret - lad det stå sin prøve .....

Forresten ang popularitet og pointbedømmelser - så er jeg vist ikke skide populær hos Kandu - for den der mail om vrigsted ( + et par stykker før dem ) gider de bare ikke svare mig på.... så hvordan det ser ud med vrigsteds pointsvindel er jo så som så.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 06-05-03 15:55

Der går normalt nogle dage, før de svarer, Karina.
I tilfældet CyberFish ventede briani over 14 dage på et svar.
Men da svaret så endelig kom - så kom det også med brask og bram.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 06-05-03 16:08

Nå, okay vi får se - så forresten lige at vrigsted fixede 200 point mere igår - *G
lige nøjagtig dem der skulle til for at slå skingur på 1. pladsen

vi venter, vi venter......

Kommentar
Fra : mcloud

Dato : 06-05-03 18:57

Hej
Der er altså nogen af jer der er mærkelige oven i hovedet , sig mig en ting ,tror i at i ejer det hele her eller er der kun plads til jer og jeres syge kommentarer
Der er altså andre mennesker end jer , der ikke formulerer sig så godt ,kunne i ikke give plads til alle os der følger med i dette forum. Vi er sikkert mange der bare læser og hygger os ved de gode svar ,der kommer på 90 % af spørgsmålene. Prøv nu at opføre jer som civiliserede mennesker eller smut over i det nye forum for udbrydere .

mvh mcloud

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 06-05-03 19:11

øøøhhh jo mcloud - men kunne du ikke lige sige HVEM du helt specifikt henvender dig til - så får man en chance for, at forsvare sig.

Karina

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 06-05-03 20:19

>Rellom.
Det må jeg sige. Dine talenter kender ingen grænser. Jeg vil øjeblikkelig afprøve dit tip.

I øvrigt hopper jeg af her. Der er for mange småfyre, der er ude og pisse territorium af, og som ikke har fattet en brik.

Mvh
Ram

Godkendelse af svar
Fra : ram2

Dato : 06-05-03 20:20

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 07-05-03 09:09

Tjah, sådan er betingelserne, Ram2.
Men hvis jeg havde skrevet et tip i en ordentlig brandert, og folk efterfølgende havde taget lidt gas på det
- ja, så ville jeg da have syntes, det var skideskæg.
Og sådan tror jeg også, Fjordglimt har det.