/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
Lejlighed i Århus C søges
Fra : Graupner
Vist : 514 gange
100 point
Dato : 27-07-10 06:17

Hej alle sammen,

Har nu været på boligjagt i noget tid uden held og tænkte at jeg lige ville prøve Kandu. Jeg søger en lejlighed i Århus C inden for Ringvejen.

Jeg er 27 - har kat og kæreste og er rolig af natur.

Jeg er interesseret i næsten alt - udenfor disse rammer:

Ca. 5.000 kr./mdr.
Kat skal være tilladt
Indenfor Ringvejen
Ubegrænset lejeperiode - altså ikke fremleje.

Håber der er en som kender en, som kender en, som kender en

På forhånd tak

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-07-10 07:32

Størrelse ?????

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 27-07-10 09:59
Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 27-07-10 10:23
Kommentar
Fra : HUGO-BØRGE

Dato : 27-07-10 12:16

Dette er ikke en boligside.

Prøv diverse aviser eller sider med boliger.

Alle siger at de er rolige indtil at de finder noget at bo i, så lad være med det.

Med venlig hilsen
HUGO-BØRGE

Kommentar
Fra : Graupner

Dato : 27-07-10 14:07

@HUGO-BØRGE - Jeg er skam i gang med diverse aviser og hjemmesider. Troede at Kandu var et sted, hvor man kunne spørge om hjælp til alt mellem himmel og jord. Hvis du ikke mener at denne tråd er relevant for dig, bedes du undlade at deltage, da jeg ikke gider cyber-mudderkastning.

@piaskov - jeg er allerede inde på Boligpotalen. Der der desværre også rigtig mange andre som er. Jeg kan ikke få linket til Scandiahousing.com til at virke?

@refi - Alt mellem 30-50 m2

Tusind tak for jeres foreløbige hjælp

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 27-07-10 17:57
Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 27-07-10 21:19

Hvad race er katten?