/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
casting eller?...............
Fra : amalie92
Vist : 476 gange
100 point
Dato : 24-07-10 22:21

Hvordan kan jeg blive skuespiller?

Det er min drøm og er det jeg næsten altid har drømt om. Men jeg kan ikke finde noget som helst. Hjælp mig!!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-07-10 22:34
Accepteret svar
Fra : Kortoververden

Modtaget 100 point
Dato : 25-07-10 04:26

Du skriver ikke rigtig noget om hvor gammel du er, eler om du har erfaring med skuespil arbejde, men ellers er metoden jo ligesom med alle andre jobs man ønsker sig, at man uddanner sig til det, det vil sige skuespillerskolen eller teaterskolen.

Godkendelse af svar
Fra : amalie92

Dato : 25-07-10 17:16

Hej og tak for svaret.
Undskyld at jeg ikke skrev alderen eller hvad jeg skal bruge det til.

Men jeg har læst om skuespil og teater i mange år.
Og jeg er altså kun 14 år.
Jeg går til cirkus og musical.
Jeg danser hele tiden og det er det samme med sang.
Jeg elsker det totalt og det gør mig glad. Men hvis du har noget, så vær mega sød at skrive det.