/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
SonyEricson x10 XPERIA software
Fra : edison
Vist : 562 gange
100 point
Dato : 23-07-10 19:05

Findes der ikke noget pc sofware til en sony Ericson Xperia x10. til pc så man kan redigere tel nr, mail mm.
Noget der ligner pc suite til nokia..
eller er det noget skrammel jeg har købt.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-07-10 20:36

Hvis du spørger SE er det IKKE noget skrammel.....

Spørger du mig er det spild af penge

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 23-07-10 23:05

Det er en fin lille lommecomputer med telefon du har fået, den er med Android som er udviklet af Google og derfor skal du søge efter Google apps for at få synkroniseret dine kontakter og andet fra Windows computere, Android er udviklet på Unix (Linux) og hvis du har en Linux computer vil du ikke have problemer med at enhederne kunne "snakke" sammen

Kommentar
Fra : biltyve_stinker

Dato : 24-08-10 19:46

Jeg mener også at hvis du kobler den til din pc, ligger der et sync program klar til at istallere på din pc. Der igennem kan du få fuld adgang til styresystemet på din tlf.

Jeg har gjort det på min htc desire der også køre android, og er MEGET glad for det.

Godkendelse af svar
Fra : edison

Dato : 26-09-10 07:41

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-09-10 22:04

Tak - jeg håber du er glad for telefonen og har fundet ud af at synkronisere