/ Forside/ Teknologi / Netværk / TCP/IP / Spørgsmål
10  Fijala 1204
Disconnecter mens jeg spiller
Fra : elxx
Vist : 412 gange
38 point
Dato : 05-05-03 20:38

Hej. Jeg spiller over internet, og lige meget hvilket spil det er, disconnecter den pludselig. Jeg kan dog straks joine serveren igen, men det er så irriterende at det er ubrugeligt at spille over.
Jeg må bare få noget hjælp.....
Jeg har prøvet at slukke og tænde router og modem, samt reset af router, og genstart af computeren.
Det er alle computer på netværket der mister forbindelsen, men jeg ved ikke hvor lang tid. Jeg kan jo straks joine igen.

Kommentar
Fra : hjp1974

Dato : 05-05-03 21:52

Hvilken forbindelse har du? ADSL, kabel, kollegie-net????
Er serveren en ekstern server hvor som helst på internettet?

Kommentar
Fra : elxx

Dato : 06-05-03 07:03

Hjemme ADSL. Den gør det både når jeg er alene på, og når alle pc'er i huset er i brug. Udbyder er TDC.

Kommentar
Fra : hjp1974

Dato : 06-05-03 07:36

Har du snakket med TDC kundeservice om det?

Kommentar
Fra : elxx

Dato : 06-05-03 14:44

Som sgt er det kun spil den gør det i. Mens den disconnecter kan andre downloade på samme tid unden problemer.