/ Forside/ Interesser / Hus og have / Møbel-reparationer / Spørgsmål
10  transor 665
Gasfjeder kontorstol
Fra : noltus55
Vist : 2679 gange
100 point
Dato : 23-07-10 09:19

Hej
Jeg har en kontorstol hvor gasfjederen er blevet lidt sløj,den lækker så jeg må hæve stolen indimellem,er der et tip til et evt.fix,eller er det ny stol/gasfjeder

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 23-07-10 09:22

ny stol

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 23-07-10 09:43

Er det en billig stol fra Jysk eller Ikea så køb en ny stol.

Gå efter en hvor foden er af metal, de tykke plastfødder holder ikke, jeg kom selv lidt til skade da foden pludselig knækkede under stolen.

Kommentar
Fra : olehenne

Dato : 23-07-10 20:36

Har prøvet at søge ny fjeder på nettet, men de sælges kun til producenter af stole. Så der er ikke noget at gøre. Der er så mange typer. Pas på med at adskille den, da der er tryk på!!!
Brug evt. underdelen til at opbevare dine vinterhjul på, så er de nemme at flytte rundt.
Et rør til at forlænge centerrør og holde fælgene på plads kan bruges, hvis der er hul i fælgene.