/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Undertekst på avi-fil
Fra : bigfool
Vist : 1173 gange
100 point
Dato : 21-07-10 16:05

Jeg har en DVD-skive (VOB-filer) på engelsk, med danske, norske og svenske undertekster, som jeg gerne vil lave til AVI-format via "AVS Video Converter 6.3, med danske undertekster. Skal jeg igennem en hel masse codecs og filteropsætninger, eller er der en nemmere måde (går ud fra at de danske undertekster i forvejen ligger inde i VOB-filerne) ?

Bigfool

Accepteret svar
Fra : DISKEN_revised

Modtaget 110 point
Dato : 21-07-10 16:36
Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 21-07-10 16:39
Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 21-07-10 16:40

Kan lige nævne at denne er en af de hurtigste der findes.
http://www.iskysoft.com/dvd-ripper-windows.html

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-07-10 17:34

Citat
som jeg gerne vil lave til AVI-format

Og hvorfor dog forringe filmen ??????

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 21-07-10 17:46

Hvorfor lave programmer til samme?????

Plads mangel_ kunne være en af grundene.
Du forringer ikke filmen SÅ meget, ved at konvertere den,
afhængig af framerate.

På mit tv, kan jeg ikke se megen forskel på en DVD og en xvid/ avi film
med en framerate på 1200/ +.
Men jeg trænger sikkert også til briller.

Det kunne jo også være den skulle over på en mobil´os.

Kommentar
Fra : bigfool

Dato : 21-07-10 18:07

Det er pga. muligheden for at lægge filmen over på en USB- hardisk eller pen, så den kan afspilles på et camping-tv med USB-indgang

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-07-10 18:15

Så ville jeg da blot bruge en usb-harddisk - men ok - det er jo dit valg

Godkendelse af svar
Fra : bigfool

Dato : 22-07-10 09:45

Tak for svaret DISKEN_revised - Med Free DVD Ripper er det jo ingen sag

Og til refi vil jeg sige, at TV'et kun kan afspille Mpeg/avi/DivX-filer og ikke VOB (har ellers masser af plads på USB-hardisken) - Det spiller bare nu med undertekster

Bigfool