/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Malossi Multivar
Fra : kan2
Vist : 653 gange
200 point
Dato : 05-05-03 15:33

hej
kan jeg bruge en malossi multivar på en cpi? Altså passer den?
Og så forstår jeg altså ikke dem som siger at de kan få deres cpi'er til at køre 70-80 ved blot at sætte et 70'er forrør på og korte gasspjældet af og fjerne ringene. Jeg har gjort alt dette og min kører 60... det fatter jeg intet af...

MVH Kan2

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 05-05-03 15:50

Din motor er så vidt jeg ved en miranelli motor, så ja en malossi multivar burde passer på din scoot !

iøvrigt er en malossi multivar nok den fedeste vario jeg nogensinde har prøvet !

og det med de 60kmt, tja det lyder lidt underligt, da man normalt godt kan kommme over 60kmt når man fjerner begræsningerne, er du sikker på at der ikke sidder flere begrænsninger og gemmer sig ? (jeg aner ingenting om cpi begrænsninger).....

Jon - Moped.dk

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 05-05-03 15:50

Din motor er så vidt jeg ved en miranelli motor, så ja en malossi multivar burde passer på din scoot !

iøvrigt er en malossi multivar nok den fedeste vario jeg nogensinde har prøvet !

og det med de 60kmt, tja det lyder lidt underligt, da man normalt godt kan kommme over 60kmt når man fjerner begræsningerne, er du sikker på at der ikke sidder flere begrænsninger og gemmer sig ? (jeg aner ingenting om cpi begrænsninger).....

Jon - Moped.dk

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 05-05-03 15:51

ups..... det skulle kun have været der en gang :0)

Kommentar
Fra : lalle

Dato : 11-05-03 13:44

CPI har en Minarelli licens motor og derfor passer en Minarelli multivar ikke overpå. Det er det samme problem som PGO'erne er udstyret med. Krumtappen er anderledes og dele ikke 100% stumper med Minarelli