/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Flexi Fit Gitter metal fra Baby Dan
Fra : steno
Vist : 2676 gange
100 point
Dato : 16-07-10 16:45

Hej

Min kone har til vores barnebarn købt et baby gitter til trappen. Vores datter havde selv købt et til at spænde fra IKEA, men da det har den "fald på næsen" bjælke forneden, købte min kone den anden i dba. Den er som ny, men der mangler desværre monteringsanvisningen. Så er der nogen der har sådan en liggende, som de kan scanne og sende til min PM vil det være dejligt. Jeg har Google søgt, men kan ikke finde en vejledning.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 16-07-10 17:04
Kommentar
Fra : steno

Dato : 16-07-10 17:18

Ikke helt så godt. Der er bla. nogle små dimser og fjeder jeg er i tvivl om. Ellers et godt forsøg.
Osse god weekend til dig.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 16-07-10 17:24
Accepteret svar
Fra : smuller54

Modtaget 110 point
Dato : 16-07-10 17:27

bla. vises det med fjederen

god fornøjelse

Godkendelse af svar
Fra : steno

Dato : 16-07-10 17:41

Hello smuller54. Den sidder lige i skabet. Tak skal du ha´

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 16-07-10 17:42

glæder mig du kunne bruge det