/ Forside/ Karriere / Udlandet / Andet udlandet / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 410
Jeg søger person fra Schwerin.Tyskland
Fra : kjalexandersen
Vist : 287 gange
55 point
Dato : 15-07-10 17:00

Hej
Kan nogen hjælpe mig med, hvordan jeg finder en bekendt, som jeg de sidste 2 år ikke har kunnet komme i kontakt med.
Den sidste adresse jeg kender på ham fik jeg i november 2007.
Jeg har fosøgt gennem turistburo i Schwerin, men har ikke fået nogen oplysninger jeg kan bruge.
MVH
Marie

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 15-07-10 17:17

Måske.
Send mig nogle flere informationer evt. over "private indlæg", så skal jeg se, hvad jeg kan gøre.

frieda, der bor i Tyskland, omend langt væk fra Schwerin

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 15-07-10 17:21

Har du slået personen op på nettet - f.eks facebook, foreninger, efterlysningssider ? prøv at skriv personens fulde navn i gåseøjne og (goolgle)søg.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-07-10 19:19

Du kan også prøve at slå navnet op her

http://www.phonebookoftheworld.com/

(Frieda... jeg tænkte godt nok lidt på dig, da jeg var på ferie, den ene campingplads jeg var på, flød Mosel igennem)

Annuller spørgsmålet
Fra : kjalexandersen

Dato : 22-07-10 11:54

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål