/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MacOS / Spørgsmål
10  hawaii7 570
Lightroom 3
Fra : madsemillarsen
Vist : 422 gange
100 point
Dato : 13-07-10 19:45

Hej

Har downloadet Lightroom 3 til min mac.
Men når jeg åbner programmet, selv i trial mode, popper denne besked op "An error occurred when attempting to change modules."
Har prøvet at geninstallere, hjalp ikke.
Har dog prøvet at oprette en gæstekonto og åbne programmet derfra. Og det kan jeg sagtens..
Har læst et sted at det har noget med tilladelserne at gøre. Men der står ikke hvad løsningen er og lyder da mærkeligt at jeg som admin ikke har nok tilladelser.

Nogle som har en løsning på problemet?

Tak

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 13-07-10 22:38

Citat
Har dog prøvet at oprette en gæstekonto og åbne programmet derfra. Og det kan jeg sagtens..

KENDER INTET til MAC, men en mulighed kunne være Firewall = uden rettigheder til at ændre noget som helst.
Går sikkerheden så DYBT, som til dit bundkort.
Prøv at lukke for dit internernet og prøv igen...
Citat
Men der står ikke hvad løsningen er og lyder da mærkeligt at jeg som admin ikke har nok tilladelser.

ADMIN til hvad, har du adgang til at slette/ ændre filer og mapper/ programmer.
http://www.google.dk/#hl=da&source=hp&q=Lightroom+3+mac&aq=f&aqi=g8&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=657f2a671a7f59e

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 13-07-10 22:41

OK / Adobe= og så en BETA = mere

De gamle programmer er bedre/ hurtigere og mere stabile.

Men følg mode_ ama_ dillen og prøv BETA = blokkere

Kommentar
Fra : madsemillarsen

Dato : 14-07-10 10:11

Har nu prøvet at slukke internettet, hjalp ikke...
Admin til computeren

Kommentar
Fra : madsemillarsen

Dato : 14-07-10 10:57

Problem er solved..
Slet adobe lightroom mappe som ligger i bibliotek/app support og de to filer som ligger her bruger/bibliotek/pref/com.adobe… Åben lightroom igen og den er fixet.