/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
fodbold
Fra : the_fox
Vist : 393 gange
50 point
Dato : 11-07-10 20:55

vis en fodbold bliver sparket ud til publikum må man så beholde bolden
også under vm
vi er nogle der uenige så hjælp os lige

på forhånd tak

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 11-07-10 21:00

ja

Kommentar
Fra : the_fox

Dato : 11-07-10 21:20

ja det mener jeg også at det er men kender du en side hvor man kan læse om ??

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 11-07-10 22:48

NEJ__
Regler gælder alle/a lande.

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 11-07-10 22:49

D_B_U

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 11-07-10 23:33

Nej man må ej, men bolden kommer aldrig ud på banen igen, selv om man ikke må beholde den

Kommentar
Fra : sfl17

Dato : 12-07-10 11:22

Bolddrengene plejer jo at kaste en ny bold hen til spillerne, så behold den bare, hvis der ikke opdages noget
Det er nok ikke lovligt at beholde en sådan kampbold, med mindre man får lov af arrangøren, men går den, så går den

Kommentar
Fra : nikodj7

Dato : 15-07-10 19:25

Nej - du må ikke beholde den, fordi bolddrengene kigger op på dig og rækker armene frem så du skal kytte bolden ned til dem igen en af mine venner prøvede at beholde bolden han fik en bøde efter kampen

svar: NEJ

Kommentar
Fra : the_fox

Dato : 15-07-10 19:29

oki mange tak for alle de svar

Annuller spørgsmålet
Fra : the_fox

Dato : 15-07-10 19:30

Jeg har desværre ikke modtaget flere forskellige svar og anullere derfor spørgsmålet