/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Trådløs printer
Fra : troldenesdhb
Vist : 1121 gange
100 point
Dato : 05-07-10 13:23

http://www.happii.dk/product.aspx?prodid=259537

Kan man gå trådløs på denne printer med flere computere. Jeg syntes de skriver det lidt mærkeligt.

Accepteret svar
Fra : peet49

Modtaget 110 point
Dato : 05-07-10 13:32

Det kan du, der skal oprettes en netværksprinter.

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 05-07-10 13:55

Som peet49 skrev: Det kan du, der skal oprettes en netværksprinter.

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 05-07-10 14:34

Ja, der skal oprettes en netværksprinter

Kommentar
Fra : grow

Dato : 05-07-10 16:27

Der står ikke noget om Windows 7 i understøttelse, hvis du bruger eller ønsker at skifte til det nye styresystem!

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 05-07-10 17:09

Jeg vil ikke være nervøs for om Canon har driver til Win7, hvis de ikke lige har det så får de det.
Canon og HP er de bedste til at lave nye drivere til deres produkter.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-07-10 17:26

Gig godt efter i brugervejledningen - måske skal denne også kobles til netværket via USB første gang ligesom en af minne venners trådløse HP

En god ting er også at "gå ind i routeren" og sætte permanent lokal ip til printeren.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 05-07-10 18:18

Den kan sagtens håndtere flere computer tilsluttet, den sætter bare printjobsene i kø efterhånden som de kommer. PIXMA er en vanvidig go' serie canon har lavet, så du kan sagtens købe den. Hvad angår windows 7, så understøtter den vista og så kan du også godt få den til og køre hvis du har eller tænker på at køre windows 7.

Godkendelse af svar
Fra : troldenesdhb

Dato : 11-07-10 11:10

Tak for svaret peet49.

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 11-07-10 12:12

Selv tak