/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Standby -->billede 1 sek --> standby
Fra : MrGibbs18
Vist : 423 gange
100 point
Dato : 18-06-10 21:55

Jeg har en Zepto 32" LCD skærm, som opføre sig mærkeligt...

Fra standby til billede til standby igen, er overstået på mindre end 2 sek....

Og det er faktisk hvad det kan/gør..
Nogen her som kender til dette problem og en evt. løsning...

HJÆLP HJÆLP HJÆLP

Kommentar
Fra : severino

Dato : 18-06-10 22:08

Ja PC'erne er hurtige nu til dags
Fortæl lige lidt mere i detaljer, så vi er nogle flere der kan komme medet fornuftigt svar?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-06-10 22:32

Citat
Fra standby til billede til standby igen, er overstået på mindre end 2 sek....

Det er fordi de er gået konkurs

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 18-06-10 22:54

Citat
Fra standby til billede til standby igen, er overstået på mindre end 2 sek....

Har selv PROBLEMET, = bare mellem SLEEP og vågen

Prøv at se efter din MUS/ tastatur, om der skulle være noget andet, der ikke skulle/ eller skal aktiveres

Hos mig, kan det være en? lampe jeg tænder/ kogeplade, så starter den op.

Styre systemet ville sikkert hjælpe MEGET...

Kommentar
Fra : transor

Dato : 18-06-10 23:25

Det er skærmen , som har fejlen, hvis jeg forstår dig rigtigt. Det plejer at være en fejl i skærmens indbyggede strømforsyning.

Kommentar
Fra : MrGibbs18

Dato : 19-06-10 10:02

Det er en tv skærm...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-06-10 10:25

Og firmaet eksisterer ikke mere.....

Så du må finde en TV-teknikker.....