/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
symtomer på gas angreb
Fra : Ctjohnsen
Vist : 429 gange
10 point
Dato : 15-06-10 15:54

jeg har en ven som for en del år siden blev gasset i sin lastbil oppe i sverrig da hun sov. siden da har hun haft meen af det i form af betændelsetilstande i bihule,lunger,kæbe, mangel på Enagi og vejrtrækningsproblemer.
vi har været hele det private sundhedssystem samt har haft kontaktet forsvaret i håb om der var nogen som kunne hjælpe uden rasultat.

nu skriver jeg herind i håb om at der sidder en eller flere Experter (læger) inde for kemi og symtomer der måske kunne tænke sig at tag denne sag op

er der det?
er der en Læge tilstæde?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-06-10 15:57

Jeg tror godt jeg kan sige,at der ikke er nogle her på kandu, der kan hjælpe dig med dit spørgsmål

Men måske du kan få svar på arbejdsmedicinsk klinik???

http://www.google.dk/#hl=da&source=hp&q=arbejdsmedicinsk+klinik&aq=0&aqi=g10&aql=&oq=arbejdsme&gs_rfai=&fp=b9c81e3f297e491b

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 15-06-10 16:05

nu igen

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 15-06-10 16:29
Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 15-06-10 18:12

Der er tidligere nogle som har fået hjælp gennem deres fagforening, - for det er vel sådan at vedkommende er organiseret?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 15-06-10 19:32
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-09-10 22:48

Har du fundet ud af noget??