/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Netværks controller
Fra : CerwinVega
Vist : 2100 gange
83 point
Dato : 07-06-10 01:11

jeg har en acer aspire 3000 serie som jeg har installeret win xp på men jeg mangler netværks controller driveren.

Jeg har hentet alle drivers på acer hjemme siden og installeret men der er stadig gul spørgsmåltegn i enhedslisten.

Alt er update osv

Hvor finder jeg sådan en driver ??

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 07-06-10 05:11

hvad er SPØGSMÅLET

Kandu/ TEAMET kan ikke fatte dig

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 07-06-10 07:37
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-06-10 10:50

Det er nok driveren til dit netværkskort du mangler.
Start > programmer > tilbehør > kommandopromt > skriv > ipconfig /all > tryk enter
Husk at lave mellemrum mellem g og /

Nu kan du se hvad dit netkort hedder og du har sikkert 2 stk - et til kabel og et til trådløs.

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 83 point
Dato : 07-06-10 19:22

Citat
Jeg har hentet alle drivers på acer hjemme siden og installeret men der er stadig gul spørgsmåltegn i enhedslisten.

der er to netkort i den maskine, et kablet og et trådløst.
går ud fra at det kablede virker og at det er det trådløse du mangler.

i en aspire 3000 er der enten et atheros wifi kort eller et broadcom wifi kort
hvis du har installeret den rigtige driver og der stadig er en controller med gult udråbstegn så gør du følgende:

åbn enhedshåndtering --> h.klik på controlleren med fejlen --> vælg fjern --> genstart maskinen og se om ikke det hjælper

Kommentar
Fra : CerwinVega

Dato : 07-06-10 19:47

Exterminator ser da ud til at have forstået det

Godkendelse af svar
Fra : CerwinVega

Dato : 07-06-10 20:42

Tak for svaret EXTERMINATOR.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 07-06-10 21:48

Det var da så lidt, jeg går ud fra at du fik løst problemet