/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Co2 flaske ombytning, 6kg
Fra : nesuno
Vist : 6874 gange
50 point
Dato : 05-06-10 09:06

Da det er 2-3 år siden jeg sidst har fået en "bytter", vil jeg lige høre her om hvor i Randers området man kan få fyldt sin Co2 (6kg) flaske op, og hvem er billigst?

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 05-06-10 09:07

de gule sider

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-06-10 09:34
Kommentar
Fra : nesuno

Dato : 05-06-10 09:39

Tak indtil videre, men det var mere hvis der var nogen som vidste et godt (læs billgt) sted.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-06-10 09:45

Der er IKKE krig på den slags....

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 05-06-10 09:49

Med den afskrivning på gas som du har, kan det ikke betale sig, at køre til tyskland eller ret meget rundt efter 6 kg gas

Kommentar
Fra : Beestone

Dato : 05-06-10 11:59

Det bliver nok svært at finde det billigere, når man har så lille et forbrug.

Du er nødt til at øge mængden for at få lavere pris.
F.eks. koster en ombytning på 10kg kun 43,- pr kg i - forhold til 64,- pr kg for 6kg flaskerne.
(plus moms på RTF priserne).

- men så bliver den samlede indkøbspris for mængden jo også større lige nu og hér ...

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 06-06-10 08:08

Mon ikke Harald Nyborg bytter flasker endnu. Ellers, hvis du har en mekanikerværksted, du har det godt med, så spørg om du kan benytte deres konto, til at bytte ved deres samarbejdspartner. Så vil du få regningen fra værkstedet.

Kommentar
Fra : nesuno

Dato : 06-06-10 21:40

Hej igen og tak til alle.
Nej man kan ikke sige at jeg storforbruger, så jeg må bare købe det her, eller der.
Så vidt jeg kan se, så er det kun de tomme flasker som Harald Blåtand sælger, og ikke genopfyldningen.

FLASKE T/CO2 6 KG
Best.nr. 5869
Ejendomsflasken kan ombyttes ved
alle Yara Praxair hovedforhandlere og CO2 forhandlere,
og der er ingen risiko for kassering ved trykprøvning
af flasken - den tager vi!

Yara Praxair hovedforhandlere