/ Forside/ Interesser / Helbred / Allergi / Spørgsmål
10  metteto 200
Leder efter astma/KOL-patienter?!
Fra : VJHCredit
Vist : 563 gange
50 point
Dato : 26-05-10 19:20

Hej!
Jeg leder efter astma og- eller KOL-Patienter, der synes, deres medicin er urimelig dyr!
Jeg ved ikke, om der findes nogen herinde, men ellers ville jeg blive glad, hvis nogen kender et site, hvor jeg kan finde nogen.
Det er til en eksamensopgave, jeg skal bruge nogle utilfredse betalere til dyr medicin!

Venlig hilsen
Verner Joost Hansen

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 26-05-10 20:58

Citat
Det er til en eksamensopgave, jeg skal bruge nogle utilfredse betalere til dyr medicin!

Og i andre tilfælde unødig/ urimelig medicin?

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 26-05-10 21:42

DISKEN_revised
Hvad mener du med det du skriver, jeg kunne godt tænke mig en forklaring

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 28-05-10 07:42

Hvorfor lige astma medicin, al medicin er dyr.

PS jeg bruger masser af astmamedicin, symbicort forte, bricanyl, ventoline m.m.
flere gange om dagen

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 28-05-10 07:43

PrednisolonDAK som jeg er afhængig af er billig, den skaber knogleskørhed
til gengæld.

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 28-05-10 07:45

Enig med disken, man kan hurtig få masser af unødig medicin,
lægerne skriver gerne ud.

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 03-06-10 19:28

Nu er de døde, KOL patienterne

Kommentar
Fra : Trille7

Dato : 23-08-10 22:15

I dagens Dk er der desværre meget medicin der er for dyrt. Jeg får fx klexane indsprøjtninger dagligt, hvilket koster mig ca. 60.000 kr. om året. Hvis jeg vælger at lade være, kan jeg være død i morgen, da det opløser de blodpropper som jeg hver dag får i lungerne.

Så KOL er nok ikke det smarteste at bringe op, da det ofte, ikke altid, men ofte er lidt selvforskyldt. Er selv ryger og der er desværre ingen sammenhæng mellem rygning og mit problem. Havde jeg bare kunnet holde op og det andet bal var slut, så havde jeg været holdt op for længe siden, men desværre, ryger heller ikke voldsomt meget.

Pointen er bare, at der er mange typer medicin derude som folk raser over dagligt.. Men held og lykke med dit projekt, som sikkert er færdigt nu.