/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Hundepension i Padborg-Sønderborg område
Fra : monique1983
Vist : 2285 gange
50 point
Dato : 20-05-10 19:45

Hej Alle

Er der nogen er har erfaringer men hundepensionat i Tinglev-Padborg-Kruså-Gråsten-Sønderborg området, som du vil anbefale, evt. med hjemmeside.

Mange tak

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 20-05-10 19:52

de gule sider , krak m.fl.

Kommentar
Fra : monique1983

Dato : 20-05-10 20:00

tjjjjjaaaaa jeg kan jo finde masser, men vil gerne have anbefalinger.

Jeg vil ikke bare finde den første og bedste. Derfor vil høre om der en nogen der har haft e god erfaring med en.

Jeg vil være sikker på mine "tøser" kommer i gode hænder.

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 20-05-10 21:12

Jeg har hørt, at denne her http://www.meldgaard-hundepension.dk/ er god, men man skal vist være tidligt ude.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-05-10 21:12

Hvis der ikke kommer nogle anbefalinger her på kandu, så ville jeg som minimum bede om at komme på et besøg

Når du er der, kan du ret hurtigt fornemme om det er nogle mennesker der holder af dyr, eller om det kun er kolde kontanter. Læg evt. mærke til om de af sig selv, beder om mobilnr. forsikringsoplysninger, dato for hjemkomst, eller om det er noget du skal fortælle dem, fordi de egentlig er ligeglade

Jeg har oplevet en af sidste kategori, og afleverede da også hunden, men tog hjem efter en dags ferie, for jeg kunne ikke holde ud at tænke på at hunden sikkert ikke havde det rigtigt godt, og ganske rigtigt han rendte i hælene på mig konstant, og var bange for at jeg ville forlade ham. Det skal lige siges, at han havde været på kennel før, hvor han var meget glad for at være

Kommentar
Fra : monique1983

Dato : 21-05-10 20:42

:)

Det havde jeg også regnet med jeg ville.

Jeg tager ikke bare et sted hen, og læsser dem af også bare køre.