/ Forside/ Karriere / Job / Ansættelse / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 380
Hvor annoncerer man - Sønderjylland?
Fra : monique1983
Vist : 407 gange
150 point
Dato : 20-05-10 19:38

Min mand og jeg vil gerne have hjælp i det daglige, men ved bare ikke hvor jeg skal opslå den annonce.

Alle de steder jeg har fundet skal man have et cvr. nr. - eller betale for en annonce.
Jeg har sat annoncen på dba.dk/annoncelisten.dk men det ser ikke ud til mange bruger det, i forbindelse med job - og ikke mange fra sønderjylland.

Jobbet jeg udbyder er "bare" lettere rengøring mv.

Der der nogle der har en idé til hvor jeg kan opslå min annonce

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 20-05-10 19:43

Brugsens opslagstavle

Kommentar
Fra : monique1983

Dato : 20-05-10 19:46

ahhh ja- tænkte nu på nettet primært

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 20-05-10 19:52

er det ikke lokalt du søger ?

Kommentar
Fra : Thorendal

Dato : 20-05-10 19:59
Kommentar
Fra : monique1983

Dato : 20-05-10 20:04

jo rimelig lokalt. Men butikker har jeg tænkte på.

Det er hjemmesider jeg er ude efter, så måske nogle har gode erfaringer med.

Tak Thorendal

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-05-10 20:11

Der er sgu INGEN der kigger efter den slags på nettet - så hvad vil du der....

Næh du - DIN lokalavis - så skal du bare se løjer.....

Nettet er IKKE til lokalannoncer - de ses også i Iran og der er næppe nogen derfra der rejser herop for at skure dit gulv....

Kommentar
Fra : monique1983

Dato : 20-05-10 20:13

:D

Det kunne du have ret i. Men kunne godt tænke mig at prøve trods alt ;D

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-05-10 20:38

Ved at søge på nettet får blot kontakt med et par inbrudstyve der gerne vil vide hvornår huset er tomt....

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-05-10 21:16

Vores kommune har da en hjemmeside på nettet, hvor vi kan annoncerer, så mon ikke din også har det???

Jeg har godt nok ikke selv prøvet, så jeg ved ikke om det koster noget