/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Hjælp
Fra : Newmale
Vist : 406 gange
50 point
Dato : 16-05-10 20:09

Hej har lige læst Palle19s indlæg, jeg er ny herinde, men synes at det så spændende ud med den sang omkring Sol over gudhjem og noget med noget krakket sild, er der nogen som har fundet ud af noget vedrørende den sang, han ser jo ikke ud som om han har det bedste ry herinde.
Den skulle ifølge ham have været spillet på P4 Danmark den 30-9 2009 kl. 12.30.

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 16-05-10 20:10

hvad er ?? målet

Kommentar
Fra : Newmale

Dato : 16-05-10 20:11

hvad sangen hedder og hvem den evt er med. det er spørgsmålet

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 16-05-10 20:17

Citat
Hej har lige læst Palle19s indlæg, jeg er ny herinde, men synes at det så spændende ud med den sang omkring Sol over gudhjem og noget med noget krakket sild, er der nogen som har fundet ud af noget vedrørende den sang, han ser jo ikke ud som om han har det bedste ry herinde.
Den skulle ifølge ham have været spillet på P4 Danmark den 30-9 2009 kl. 12.30.

Aner det ikke, læg dog linket herind.
Hader at skal åbne spørgsmål der mere eller mindre er tilgængelige

har du adgang til stationen, kan du altid ´rippe´det

Kommentar
Fra : Newmale

Dato : 16-05-10 20:22
Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 16-05-10 22:27

Linket til melodien _ og jeg skal RIPPE den.
hader links med efterfølgende teks = links not ttil stede eller andre gode undskylninger
har du ikke spurgt ? andre steder, hvor det heller ikke kan fremskafffes ?=
warez-dk

men du kan få en SPIRE her

http://www.youtube.com/watch?v=iWE49OOoBdg

Kommentar
Fra : Newmale

Dato : 17-05-10 13:34

jamen det er P4 Danmark og mig bekendt har de ikke lagt det på nettet. så det kan ikke rippes på den måde,
Og nej som sagt er jeg helt ny i det her, så har ikke spurgt andre steder, men det er da forsøget værd også, men nu fik jeg anbefalet kandu af en jeg kender som anvender det.