/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PhotoShop / Spørgsmål
10  bentjuul 915
kun en hånd
Fra : Sønder
Vist : 556 gange
200 point
Dato : 16-05-10 11:19

Hvad er der lige pludselig i vejen med min Photoshop (CS2)?
Jeg kan godt med musen vælge fx drej billedet, filter etc. Jeg kan også bruge alle keyboard-kommandoer (ctrl+L fx)
Men når jeg skal vælge et redskab som red-eye tool eller beskæring eller tryllestaven, får jeg kun en hånd som redskab.(flytte-hånden)
Hvad gør jeg galt? Hvad gør jeg?

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 16-05-10 11:28

hovsa i tredje forsøg virkede det undskyld ulejligheden

Annuller spørgsmålet
Fra : Sønder

Dato : 16-05-10 11:28

Hovsa. i 3. forsøg virkede det. Undskyld ulejligheden