/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Onfone Hvem er de?
Fra : nosunshine5
Vist : 1069 gange
50 point
Dato : 16-05-10 00:13

Er der nogen der har erfaring med Onfone?

De har nemlig flatrate mobil ,UDEN internet.
Hvilket jeg er interesseret i og der er ikke opkaldsafgift.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 16-05-10 01:05

5 timer fri tale om måneden, dvs 10 minutter om dagen, overstiges forbruget koster det 1 øre pr sekund.

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 16-05-10 11:04

Prøv at læse hvad andre kunder mener, der er 80 meninger her:
http://www.trustpilot.dk/review/www.onfone.dk

Med hensyn til forbruget - hvis du taler sjældent (5 timer om mdr.) hvis det er dig der bliver ringet op, eller du bruger skype eller sms'er - så er det da et godt tilbud.

Personligt bruger jeg Telmore og hvis man ligger under 50 kr i forbrug i 3 mdr. skal man betale 7 kr (mener jeg)
Det sker at min mand skal betale, men sådan har vi alle forskellige tlf. behov....

Kommentar
Fra : nosunshine5

Dato : 16-05-10 14:13

@Christa.N
Tak for linket jeg kigger det igennem nu. Det virker som et selskab der er igang med at overvinde sine "børnesygdommme". Så jeg tror jeg holde rmit abonnement i det nuværende lidt endnu. Ogholder øje med hjemme siden.

@Luffer
Ja jeg har ikke tænkt mig at betale for et flatrate, på flere timer end jeg bruger. Jeg har ikke brug for det.

Kommentar
Fra : jtj45

Dato : 16-05-10 14:54

har haft onfone i nogen år med fastnet og internet, men har ikke prøvet deres mobil tjenester, har været godt tilfreds med dem.

Kommentar
Fra : nosunshine5

Dato : 16-05-10 18:09

@jtj45
Hvor lang tid har du haft dem? Hvordan betaler du? Via kort eller pbs? Eller andet.

Kommentar
Fra : jtj45

Dato : 16-05-10 19:30

nosunshine5

Jeg har dem ikke mere, da jeg flyttede og der var bolignet, som var langt billigere. Men betalte via kort.
Og har haft dem ca. 3-4 år uden problemer.

Accepteret svar
Fra : xodeus

Modtaget 50 point
Dato : 19-05-10 19:50

Jeg har haft Onfone nu i 3 måneder og det virker.
De er innovative med deres mobilprodukter og er meget aktive i debatten om hvordan mobilt-internet og abonnementer skal skrues sammen, på mobildebat.dk. Det synes jeg er spændende.

jeg betaler med automatisk optankning med kort og har 5 timer og datatrappen. :)
Forbruget på hjemmesiden afpejler det i telefonen både i sekunder og MB så det er ikke nogen snydere.

Det at kunne ringe til min fars fastnetnummer i Tyskland er super fedt, da jeg ikke skal tænke på uforudsete regninger på udlandstelefoni. :)

Godkendelse af svar
Fra : nosunshine5

Dato : 23-05-10 00:34

Tak for svaret xodeus.