/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
lydanlæg fra Panasonic /viera link
Fra : tino01
Vist : 533 gange
40 point
Dato : 09-05-10 17:27

Kan alle Panasonic´s ” SC” lydsystemer styres alene med Tvét s org. fjernbetjening hvis man har et Panasonic Tv m. Viera link ? (ved at bruge HDMI adgangen )
Dvs. kan de ekstra højtalere styres ved kun at pege på tvét med den org. fjernbetjening fra Tvet´ ?? - eller skal der peges på hele lydsystemet og/ el. evt. nødvendigt at bruge systemets fjernb. ??
- Ønsker et komplet lydsystem der helt enkelt kan styres alene fra Tvéts org. Fjernbetjening.

Nogen der har erfaringer med et sådan ekstra lydanlæg el. andet godt lydanlæg fra Panasonic der kan bruges med (kun) med den org. fjernb.
Mvh.
Tino

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-05-10 18:03

Dårlig statistik du holder dig, hva' med evt. at acceptere bare et enkelt ? en gang imellem

Spørgsmål
- Ubesvarede 2
- Besvarede 0
- Annullerede 11
- Slettede 0
Ialt 13

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-05-10 18:20

Ja spild af tid og iøvrigt dybt uhøfligt.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-05-10 18:20

Iøvrigt en skodløsning