/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Spørgsmål
10  CLAN 640
isdn telefon og adsl linje ind i huset
Fra : birkglerfoss
Vist : 536 gange
100 point
Dato : 07-05-10 20:24

Har snakket med min svigerfar og fik at vide at han havde en isdn linje til huset, jeg havde en isdn telefon liggende hjemme hås mig, så kunne han få den fra mig, men nu viser det sig at det er en adsl linje og ikke isdn hvad.
Så kommer det store spørgsmål kan jeg bruge telefonen hjemme hås min sviger far

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 07-05-10 20:36

Ja, det kan du da.... Men ikke som IDSN telefon...

Du kan kun bruge en ISDN på en ISDN linje....

ADSL er kun en dataforbindelse.... denne kan dog lægges oven på en alm Analog linje....

Vh Ben

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 08-05-10 06:42

ingen ting hvis det ikke er en isdn linie der kommer ind så kan man ikke bruge den til en pind

Kommentar
Fra : birkglerfoss

Dato : 08-05-10 09:31
Kommentar
Fra : transor

Dato : 08-05-10 14:32

Den side du henviser til handler om en som har en ISDN telefonlinie, som der desuden et lagt ASL på. Det kan fås fra teledanmark.

Men din svigerfar har ifølge det du skriver ikke isdn,. Så kan isdn telefonen kun bruges som brevpresse.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 13-05-10 11:17

ja