/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Museproblemer
Fra : epa52
Vist : 528 gange
100 point
Dato : 01-05-03 13:39

Min søn har en mus der hedder følgende:
Logitech MX500 optical mouse.
Problemet er at musen nogle ( mange) gange "løber løbsk". Forstået på den måde at cursoren bevæger sig uden at han bevæger den med vilje.
Det er meget generende naår hans spiller Counter strike eller noget andet action spil hvor musens bevægelser er altafgørende med hensyn til hurtighed.
Jeg skal lige sige at han har tjekket det sted hvorfra lyset komemr ud så det er ikke sløret af snavs og støv.

Håber på et svar han kan bruge
Eva

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 01-05-03 13:53

Hvis det er en trådløs mus, er det forklaringen.
Trådløse mus egner sig ikke til spil.

Kommentar
Fra : epa52

Dato : 01-05-03 14:23

Ja ok jeg glemte at skrive at det neop IKKE er en trådløs mus.

Kommentar
Fra : epa52

Dato : 01-05-03 14:23

Ja ok jeg glemte at skrive at det netop IKKE er en trådløs mus.

Kommentar
Fra : epa52

Dato : 01-05-03 14:50

Hvordan i alverden får jeg dette indlæg lagt ind på det rigtige sted og ikke under "slank"

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-05-03 15:14

I venstre side lidt nede er der under visning "vis teknologi"
Her finder du måske den emnetype tryk på den og nu kan du stille spørgsmålet.
Emesen.
Men jeg var godt nok nysgerrig - en mus med slankeproblemer.

Logitech driver er vel indstalleret til netop den mus, eller kører den på en standard logitech.

Kommentar
Fra : BYLDER

Dato : 01-05-03 16:21

du skriver at det er en optisk mus, jeg havde sammeproblem, jeg fandt ud af at hvis man hælder musen lidt så kan den gøre precis det du beskriver, corseren flyver helt ud i den anden side. dette sker f.eks. når man sidder i et spil og det er spændende, men trykker lidt på den ene side og er der en mussemåtte under, ja så trykker man den lidt ned, løsning, lad vær at trykke eller drop mussemåtten, det sidste var mit valg, og jeg har ikke siden opblevet problemer i ghost recon osv.

og så til rellom, køber du dig en ordentlig trådløs mus, har du ingen problemmer med spil, men det kan ikke svare sig at spare på pengene i dette tilfælde, du får hvad du betaler for.

jesper

Kommentar
Fra : kanjegik

Dato : 01-05-03 16:57

Problemet opstår let på en glat overflade, hvis der kommer fedt/sved fra hånden og ned på den glatte overflade. Som BYLDER er inde på er en blød måtte heller ikke for god - men man kan få nogle tynde, ganske hårde og lidt ru måtter - og de er gode til det formål.

Med venlig hilsen