/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Nogen der har erfaring med SanCo ApS
Fra : bibsamie
Vist : 1111 gange
100 point
Dato : 23-04-10 17:55

jeg har bestilt et Chiptuningsanlæg hos firmaet og ville godt vide om nogen har erfaringer med firmaet

Kommentar
Fra : transor

Dato : 23-04-10 18:44

Ved ikke noget specielt om det firma. Men al chiptuning er en forringelse af motorens ydelse, økonomi og forurening. Det kan også gå ud over holdbarheden.
Ingen seriøse firmaer handler med chiptuning.

Kommentar
Fra : Cortina01

Dato : 23-04-10 18:53

Og uanset hvilke reklamefremstød firmaet benytter sig af, er det ulovligt. Undtagelsen er vistnok, hvis fabrikken vil stå inde for produktet, - men det er der meget lidt sandsynlighed for.
Det er og bliver et teknisk indgreb, der i værste fald skader både økonomi, miljø og motor.

Accepteret svar
Fra : poolmasn

Modtaget 100 point
Dato : 23-04-10 20:21

Hvor var det bare dejligt og hører jeres mening om chiptuning, men hvad var det lige bibsamie spurgte om?
Jeg kender ikke lige dette firma, men det er et firma der har eksisteret i nogle år efterhånden, så mon ikke de er seriøse.
Bruger selv Landberg i Hjallerup og er godt tilfreds.
Mvh. Poolmasn

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 23-04-10 20:28

poolmasn

før eller senere får jeg jo nok svar på mit spørgsmål, i stedet for den gang bræk der ud over dit svar er kommet indtil nu tak.

per

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 23-04-10 22:13

Har du kigget hos TrustPilot.dk?
Dem jeg kan se på siden der hedder SanCo er ikke bedømt, men du har muligvis ikke opgivet hele firmanavnet.

Kommentar
Fra : Cortina01

Dato : 25-04-10 18:55

Jeg kender heller ikke pågældende firma, men en søgning på Google giver da indtryk af, at de bl.a. laver udmåling på rullefelt og vist nok er billigere end så mange andre.
Det behøver jo ikke nødvendigvis, at være "bræk", at man påpeger visse ting! Du må jo have gjort dig nogle overvejelser, så held og lykke med projektet.

Godkendelse af svar
Fra : bibsamie

Dato : 02-05-10 22:17

Tak for svaret poolmasn.
det viste sig at det anlæg jeg hade bestilt slet ikke kunne bruges på den vogn hvor jeg ville montere det en Nissan Patrol GL fra 96 der er ikke motorstyring på den.

per